♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 13
累積人氣: 242
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


|°★` 無邪的笑容已經 ,, 不再精彩〃 分類: 未分類

每次想同你傾電話你都吾系到,,

因為你1直都被緊我..

被緊我地之間既感覺..

哈..

我覺得,,你吾中意我,,

同我講,,

等我快d死心..

無謂拖拖拉拉..

甘樣有乜好,,

你1直比緊希望我,,

同時亦比緊失望我,,

你覺得甘樣好,,

你有冇諗戈我點丫?

我想同你好番又吾得,,

分手,,我怕你會變得更冷血..

對咩人咩事,,都愛理不理,,

如果話我緊張你,,

呢戈系事實,,

每日我都等緊你上線..

同我傾計..

旦系我知男仔好中意打機,.,

我自己少少地,,

你叫我做咩,,我都肯做,,

吾見你上,,

我就自然諗你去邊,,

驚你有咩事,,

旦系你吾見我,,

你會咩,,

呵..以前會,,

e+吾會丫ma,,

我系心中吾再重要,,

如草沒分別,,

是吧?

-------------------------------

打機打機and打機,,

同埋等人l0r*..

冇野做lu..呵..

睇公主小妹..

令我更憎d男仔..

有d男仔,,

明明中意戈女仔,,

編編吾認..

到戈女仔出聲話中意佢..

佢又吾理喇..

擺系戈心到,,

1直吾肯講,,

戈女仔11直為佢做事..

想佢開心d..

男既真系好自私..

真系當女仔系工人,,

為佢做事..

令戈女仔傷心,,

又系佢做既事,,

我真系吾明白..!

2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


▩-*```[ ♥冷漠?__是否我當初這樣傷害他,,結果他冷酷了..當我是什麼?Φ `''`  分類: 未分類

番學派卷...

好低分丫...

成績如下..;;

C.I.T;;39*!

Eng 0ral;;53*!

CHINESE HIST0RY;;73.5*!

CHEM;;69*!

唉..派左呢d渣..

eng總分76.....趺左n多丫=[

--------------------------

同細佬哎大交...

鬼叫佢吾比我玩..

叫左佢好多次喇..

又話埋呢場多啦a夢..

0r..玩多場跑先喇..

我真系想殺左佢..

忽人有限度嫁..

吾好以為自己大哂喇..

正垃圾!!..

諗起都火都泥..

-------------------------

淡的原因是我錯嗎?

對..1定系..

對不起沒用了..

後悔有什麼用..

他教懂了我..

有d野系甘就系甘..

冇得變番好....

吾緊要..如果真系甘我唯有等..

相信有1日佢會番泥哎我1聲..

老婆..

2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


`'♧- 灰心,,正常的吧..差的是偶..永遠也是-[x] 分類: 未分類

今日派劵好慘>_<..

低分..=[..

灰灰廿..

ENG WRITING;;50*!

ENG LISTENING::32*!

ENG DICT;;88*!

ENG G.E;;71.5*!

MATHS;;63.5*!

MATHS M.C;;20/27*!

MATHS T.S.A;;39/65*!

BI0;;82*![牙SIR未改分*]

CHI SPARKING;;5/10*!

EPA;;73.5*!

唉..LUNCH眼鏡[冷]左..

搞到比人笑..

差D仆街丫...

戈戈甘高分..

今日黑仔LU!*

2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


♡,.- 考試*﹢..EPA + MATHS TSA``ζ° 分類: 未分類

溫習堂..開始背書..

背極都吾入腦=.="

忽-

系到今日會吾會寫戈東字..

H0`在吾洗寫..

因為本書冇..哈哈!*

EPA考試*....

好難牙..

李文勁出甘難..有撚用麼..!

我諗都合格...

D問題諗爆腦都吾識..

嗚..=[

小息..去玩=]

戈戈都知我寫左老公仔名..

系到問我今日有冇寫錯..

=.="嗚..

我話今日冇得寫..嘿=]

佢到仲叫東東..甘= =

嗚..分明蝦我..

牙茵叫圭我東東嫂..

我問牙東乜水..

-.-"講真我老公改左真名好內..

只不戈佢自己都中意戈東字..

吾中意佢E+戈名..

我都中意戈東字多D!=]

好名XP`

MATHS TSA-.....-"

好EASY..*

=.=戈戈系小息系到溫..

我冇牙-.-"

1定比我勁N多喇..

我覺得TSA溫吾溫都系甘渣MA..

考你記憶力..

如果好既..1定記得哂D野..

放學*...

飛番泥屋企= ="!

唉..又冇得去睇黑澀會..

鬼叫幫老豆興祝生日咩..

系甘嫁LA..=[

----------------------

聽日系LAST` 1`科系C.I.T``

YA!*戈埋聽日吾洗煩溫書LA=]

KAKA``

--------------------------

食飯食得好飽..

鮑參翅肚...

食到嘔..- -

我都吾系好中意食..- -

系到食零食..=.="

正牙>_<`

kaka`

10點9番屋企..

好眼訓- -`

2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


♡,.- 考試*﹢..GE0G + C.H``ζ° 分類: 未分類

溫習堂..- -

溫死喇..

鬼叫星6星日玩咩..

又吾溫書..

1溫溫2科..

成堂靜系溫C.H*

C.H考先丫MA..-"-

又多野讀..

考C.H戈時..

有D吾識做= =!'

我覺得好難做牙..

因為我吾識..

又冇溫書..

今次肥硬..

小息戈時..

系到狂溫GE0G..

好在小D我之前小測溫戈下書..

識D..吾洗溫得甘慘..

溫左D重點..

考GE0G時..

前面戈PART..

有幾題吾識做..= =!

後面戈0K喇..

以為吾夠時間做..

因為之前MISS驚我地吾夠時間做..

搞到我驚驚地甘..

好在夠姐..

吾系呢科又肥..

我諗呢科都有60幾既...

嘿..

詩涵溫甘多1定系E班第1喇..

我系A班..差D喇=[..

-----------------------

今日寫錯字..

仲要系無喇喇寫老公仔戈名名= =!*

同我FD講下..

又爆比我老公仔知..

老公仔知左H0`開心..

因為我系第1戈..

做劵寫佢名-.-"

我都想知點解=[..

比佢笑..嗚>/\<``

凍=東

------------------------

希望聽日EPA+ MATHS TSA 好番D喇!

同埋吾H0*寫錯字!!`