| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 24 日 星期六  |
| |°★` 無邪的笑容已經 ,, 不再精彩〃 |
分類: 未分類 |
每次想同你傾電話你都吾系到,,
因為你1直都被緊我..
被緊我地之間既感覺..
哈..
我覺得,,你吾中意我,,
同我講,,
等我快d死心..
無謂拖拖拉拉..
甘樣有乜好,,
你1直比緊希望我,,
同時亦比緊失望我,,
你覺得甘樣好,,
你有冇諗戈我點丫?
我想同你好番又吾得,,
分手,,我怕你會變得更冷血..
對咩人咩事,,都愛理不理,,
如果話我緊張你,,
呢戈系事實,,
每日我都等緊你上線..
同我傾計..
旦系我知男仔好中意打機,.,
我自己少少地,,
你叫我做咩,,我都肯做,,
吾見你上,,
我就自然諗你去邊,,
驚你有咩事,,
旦系你吾見我,,
你會咩,,
呵..以前會,,
e+吾會丫ma,,
我系心中吾再重要,,
如草沒分別,,
是吧?
-------------------------------
打機打機and打機,,
同埋等人l0r*..
冇野做lu..呵..
睇公主小妹..
令我更憎d男仔..
有d男仔,,
明明中意戈女仔,,
編編吾認..
到戈女仔出聲話中意佢..
佢又吾理喇..
擺系戈心到,,
1直吾肯講,,
戈女仔11直為佢做事..
想佢開心d..
男既真系好自私..
真系當女仔系工人,,
為佢做事..
令戈女仔傷心,,
又系佢做既事,,
我真系吾明白..!
|
2007 年 11 月 23 日 星期五  |
| ▩-*```[ ♥冷漠?__是否我當初這樣傷害他,,結果他冷酷了..當我是什麼?Φ `''` |
分類: 未分類 |
番學派卷...
好低分丫...
成績如下..;;
C.I.T;;39*!
Eng 0ral;;53*!
CHINESE HIST0RY;;73.5*!
CHEM;;69*!
唉..派左呢d渣..
eng總分76.....趺左n多丫=[
--------------------------
同細佬哎大交...
鬼叫佢吾比我玩..
叫左佢好多次喇..
又話埋呢場多啦a夢..
0r..玩多場跑先喇..
我真系想殺左佢..
忽人有限度嫁..
吾好以為自己大哂喇..
正垃圾!!..
諗起都火都泥..
-------------------------
淡的原因是我錯嗎?
對..1定系..
對不起沒用了..
後悔有什麼用..
他教懂了我..
有d野系甘就系甘..
冇得變番好....
吾緊要..如果真系甘我唯有等..
相信有1日佢會番泥哎我1聲..
老婆.. |
2007 年 11 月 22 日 星期四  |
| `'♧- 灰心,,正常的吧..差的是偶..永遠也是-[x] |
分類: 未分類 |
今日派劵好慘>_<..
低分..=[..
灰灰廿..
ENG WRITING;;50*!
ENG LISTENING::32*!
ENG DICT;;88*!
ENG G.E;;71.5*!
MATHS;;63.5*!
MATHS M.C;;20/27*!
MATHS T.S.A;;39/65*!
BI0;;82*![牙SIR未改分*]
CHI SPARKING;;5/10*!
EPA;;73.5*!
唉..LUNCH眼鏡[冷]左..
搞到比人笑..
差D仆街丫...
戈戈甘高分..
今日黑仔LU!* |
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
| ♡,.- 考試*﹢..EPA + MATHS TSA``ζ° |
分類: 未分類 |
溫習堂..開始背書..
背極都吾入腦=.="
忽-
系到今日會吾會寫戈東字..
H0`在吾洗寫..
因為本書冇..哈哈!*
EPA考試*....
好難牙..
李文勁出甘難..有撚用麼..!
我諗都合格...
D問題諗爆腦都吾識..
嗚..=[
小息..去玩=]
戈戈都知我寫左老公仔名..
系到問我今日有冇寫錯..
=.="嗚..
我話今日冇得寫..嘿=]
佢到仲叫東東..甘= =
嗚..分明蝦我..
牙茵叫圭我東東嫂..
我問牙東乜水..
-.-"講真我老公改左真名好內..
只不戈佢自己都中意戈東字..
吾中意佢E+戈名..
我都中意戈東字多D!=]
好名XP`
MATHS TSA-.....-"
好EASY..*
=.=戈戈系小息系到溫..
我冇牙-.-"
1定比我勁N多喇..
我覺得TSA溫吾溫都系甘渣MA..
考你記憶力..
如果好既..1定記得哂D野..
放學*...
飛番泥屋企= ="!
唉..又冇得去睇黑澀會..
鬼叫幫老豆興祝生日咩..
系甘嫁LA..=[
----------------------
聽日系LAST` 1`科系C.I.T``
YA!*戈埋聽日吾洗煩溫書LA=]
KAKA``
--------------------------
食飯食得好飽..
鮑參翅肚...
食到嘔..- -
我都吾系好中意食..- -
系到食零食..=.="
正牙>_<`
kaka`
10點9番屋企..
好眼訓- -` |
2007 年 11 月 19 日 星期一  |
| ♡,.- 考試*﹢..GE0G + C.H``ζ° |
分類: 未分類 |
溫習堂..- -
溫死喇..
鬼叫星6星日玩咩..
又吾溫書..
1溫溫2科..
成堂靜系溫C.H*
C.H考先丫MA..-"-
又多野讀..
考C.H戈時..
有D吾識做= =!'
我覺得好難做牙..
因為我吾識..
又冇溫書..
今次肥硬..
小息戈時..
系到狂溫GE0G..
好在小D我之前小測溫戈下書..
識D..吾洗溫得甘慘..
溫左D重點..
考GE0G時..
前面戈PART..
有幾題吾識做..= =!
後面戈0K喇..
以為吾夠時間做..
因為之前MISS驚我地吾夠時間做..
搞到我驚驚地甘..
好在夠姐..
吾系呢科又肥..
我諗呢科都有60幾既...
嘿..
詩涵溫甘多1定系E班第1喇..
我系A班..差D喇=[..
-----------------------
今日寫錯字..
仲要系無喇喇寫老公仔戈名名= =!*
同我FD講下..
又爆比我老公仔知..
老公仔知左H0`開心..
因為我系第1戈..
做劵寫佢名-.-"
我都想知點解=[..
比佢笑..嗚>/\<``
凍=東
------------------------
希望聽日EPA+ MATHS TSA 好番D喇!
同埋吾H0*寫錯字!!` |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | »
|