| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 13 日 星期六  |
| ♡`520〃β!RTHDaγ×‵ |
分類: 未分類 |
520`2碎生日快樂!`
哈*,,
今日都幾開心,,
我M仔有戈KAI子教我拍拖...
無聊=.=;;
跟住話佢黑帶..
好驚牙=}
都吾知系咪真...*
我都有FD黑帶...得佢咩-_-`
------------------------------
沙沙痴左線...我同痴埋1份=333=*
我地系到食咒..KAKA*
無無聊聊...痴癲線線...癲癲得得;;
我的本性*XP`
講令冇我份-3-V..
講柒我第1-V-`;;
-------------------------------
今日有少少呷醋=.=*
呵呵..好傻`
-3333-...
-------------------------------
今日系屋企都幾悶下-,-*
玩玩下跑,,吾想玩= =';;
吾知痴邊條線..
日日開M仔都見[佢]*..
見到[佢]*成日諗起D野...
想喊...當[佢]*朋友..[佢]*...
唉,,再諗我癲嫁LA`..
放戈我喇!*
旦願早日能忘記。
-------------------------
如果可以番到過去..當你冇識戈我..我冇識戈你,,*
若回憶可刪除,,把這痛苦刪去就好了..
|
2007 年 10 月 12 日 星期五  |
| 黑仔滴星5`` |
分類: 未分類 |
唉...
BB今日冇泥..好灰牙!!*
中..英..數上齊..好想死L0R..!*
跟住仲要比D仆街8婆..搞到要搜電話..
帶得番泥...預咗有吾見咗既風險嫁喇..
累人累物...差D全校..比你玩殘L0R,,
我帶電話諗住同BB影相姐...
你甘玩我??
哈...我祝你下次帶電話番泥吾見咗..`
比人[失]*入馬桶!!KAKA`..
到時睇下你夠吾夠姜汁...
如果我比人收電話既..你倍番2倍錢比我,,
電話吾洗錢牙?
叫牙爸牙媽泥幫我拎番..又吾洗錢牙?
車腳費..吾洗番工?!`
你再系甘既...
咪怪我冇情講..
搵戈黑帶打膠你全家。...
吾好以為我吾敢..
我識的是人。
今日上甘多堂..
我把幾火系上物理!
做實驗吾識睇+問人地吾燃得嫁?
咩牙SIR,,咪以為你大哂喇..
小測又吾改吾派..
班班都派哂喇,,我地班?
等你等死喇丫FA,,
吾該你牙..做野比人快3..4拍喇..
慢慢慢..慢頭有你份!..
兇我地話以後有劉SIR堂之後就泥實驗室上堂..
冬天想凍死我地...夏天想熱死我甘話丫FA..
我地捉你字[失]`
你話"劉"SIR堂..我地有單雙上咩嫁MA..
單上中史..雙上世史`吹漲嗎?
你地成日捉我地呢D..我地吾可以捉你咩?
當我地流??`
哈....睇下下次點上@v@``
------------------------------------
>3<..放學去咗詩涵屋企玩..yaya``
佢間房好正又好令..
至好既系電腦系房玩..!
有好多櫃放自己D野..
唉,,我牙媽..1樣都吾留..咩都幫我[等]洛垃圾筒..
如果我媽有佢媽1`成就好喇..=]
呵呵..白日夢發完``
KAKA*至好笑既系應該..
我同牙音講唐禹哲同楊丞琳拍戲..
激到佢痴線..話要[等]咗本M0NDAY*!
哈哈..系先算喇丫FA...
@@跟住我講咗句同你拍戲好冇?
佢話甘就差吾多``
服左佢= =!` |
2007 年 10 月 11 日 星期四  |
| 可愛小傻B* |
分類: 未分類 |
嘻嘻..
今日洛泥食飯,,
BB見到我系到笑^^`!
好開心牙..
BB記得我系邊戈牙>3<,,!
真系人見人愛,,乜人見到都愛,,
食完飯,,邐住同佢玩,,佢吾S0我W0,,曳爆..=]]
沙沙食完,,又同佢玩,,
佢婆婆走左去格泥拎飯盒..
佢吾見婆婆系到喊...T^T;;
跟住比我媽咪臭佢,,
我牙媽斬吾知咩構造..
甘快搞得掂佢= =`
-=-*我有我幾成就好喇,,
甘快2搞得掂戈BB笑^V^''
我媽抱住佢踢我-.-"
好HURT,,BB竟然系到笑我,,
=-=..玩得好內LU,,BB番屋企訓教豬LU,,
-------------------------------------------------------------
今日D時間好似慢咗N多緊...[除咗LUNCH*BB戈D時間..]
上堂超想訓...上上下發下白日夢..
傻傻地,,KAI KAI地甘...
1放學番泥..想訓不戈吾知點解上咗網..* |
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
| 得意`﹡ |
分類: 未分類 |
得意既bb..
今日泥探我地,,
不戈訓左=-=...
不戈比牙沙整醒左..
佢起身系到玩,,
行泥行去..
不戈今日吾s0*我,,
灰灰....
不戈我同佢影左相相..-333-
仲同埋牙沙影,..
-333-全家福,,xp*]]
得意既,,總有另外既1面-3-..
ka*]]
我影左D*相相..
想睇相簿去睇喇-V-;;
唉= =;;
中意同BB玩,,比人叫我生戈玩= =`
生仔10級痛..我至吾制-.-`
如果生都吾系甘早喇丫FA*`
要生既..同..[吾知W0]=33=..
KAKA" |
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| BB`﹡ |
分類: 未分類 |
嘻*..
巧艾玩BB滴禾..
尋日玩到傻咗*..
吾知BB冇見1日會吾會記得禾呢..
=-=..戈BB巧衰唷,,
同禾玩包剪[特]*..
佢明明出[特]*嫁MA..
我咪出包L0R-0-..
佢冇喇喇出剪..
WIN咗我!=]
好HURT..
我咪扮喊-,-*
佢系到笑=.=`
仲跳- -!!
嗚!!BB蝦禾唷,,
跟住扮完,,系到笑笑笑..
跟住佢同佢牙媽走了= =..
巧吾捨得佢-333-..
雖然佢蝦我,,
我仲系巧開心..
有戈甘卡哇兒既BB W0*]] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
|