♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 4
累積人氣: 233
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天


♡`520〃β!RTHDaγ×‵ 分類: 未分類

520`2碎生日快樂!`

哈*,,

今日都幾開心,,

我M仔有戈KAI子教我拍拖...

無聊=.=;;

跟住話佢黑帶..

好驚牙=}

都吾知系咪真...*

我都有FD黑帶...得佢咩-_-`

------------------------------

沙沙痴左線...我同痴埋1份=333=*

我地系到食咒..KAKA*

無無聊聊...痴癲線線...癲癲得得;;

我的本性*XP`

講令冇我份-3-V..

講柒我第1-V-`;;

-------------------------------

今日有少少呷醋=.=*

呵呵..好傻`

-3333-...

-------------------------------

今日系屋企都幾悶下-,-*

玩玩下跑,,吾想玩= =';;

吾知痴邊條線..

日日開M仔都見[佢]*..

見到[佢]*成日諗起D野...

想喊...當[佢]*朋友..[佢]*...

唉,,再諗我癲嫁LA`..

放戈我喇!*

旦願早日能忘記。

-------------------------

如果可以番到過去..當你冇識戈我..我冇識戈你,,*

若回憶可刪除,,把這痛苦刪去就好了..

 

2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天


黑仔滴星5`` 分類: 未分類

唉...

BB今日冇泥..好灰牙!!*

中..英..數上齊..好想死L0R..!*

跟住仲要比D仆街8婆..搞到要搜電話..

帶得番泥...預咗有吾見咗既風險嫁喇..

累人累物...差D全校..比你玩殘L0R,,

我帶電話諗住同BB影相姐...

你甘玩我??

哈...我祝你下次帶電話番泥吾見咗..`

比人[失]*入馬桶!!KAKA`..

到時睇下你夠吾夠姜汁...

如果我比人收電話既..你倍番2倍錢比我,,

電話吾洗錢牙?

叫牙爸牙媽泥幫我拎番..又吾洗錢牙?

車腳費..吾洗番工?!`

你再系甘既...

咪怪我冇情講..

搵戈黑帶打膠你全家。...

吾好以為我吾敢..

我識的是人。

今日上甘多堂..

我把幾火系上物理!

做實驗吾識睇+問人地吾燃得嫁?

咩牙SIR,,咪以為你大哂喇..

小測又吾改吾派..

班班都派哂喇,,我地班?

等你等死喇丫FA,,

吾該你牙..做野比人快3..4拍喇..

慢慢慢..慢頭有你份!..

兇我地話以後有劉SIR堂之後就泥實驗室上堂..

冬天想凍死我地...夏天想熱死我甘話丫FA..

我地捉你字[失]`

你話"劉"SIR堂..我地有單雙上咩嫁MA..

單上中史..雙上世史`吹漲嗎?

你地成日捉我地呢D..我地吾可以捉你咩?

當我地流??`

哈....睇下下次點上@v@``

------------------------------------

>3<..放學去咗詩涵屋企玩..yaya``

佢間房好正又好令..

至好既系電腦系房玩..!

有好多櫃放自己D野..

唉,,我牙媽..1樣都吾留..咩都幫我[等]洛垃圾筒..

如果我媽有佢媽1`成就好喇..=]

呵呵..白日夢發完``

KAKA*至好笑既系應該..

我同牙音講唐禹哲同楊丞琳拍戲..

激到佢痴線..話要[等]咗本M0NDAY*!

哈哈..系先算喇丫FA...

@@跟住我講咗句同你拍戲好冇?

佢話甘就差吾多``

服左佢= =!`

2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天


可愛小傻B* 分類: 未分類

嘻嘻..

今日洛泥食飯,,

BB見到我系到笑^^`!

好開心牙..

BB記得我系邊戈牙>3<,,!

真系人見人愛,,乜人見到都愛,,

食完飯,,邐住同佢玩,,佢吾S0我W0,,曳爆..=]]

沙沙食完,,又同佢玩,,

佢婆婆走左去格泥拎飯盒..

佢吾見婆婆系到喊...T^T;;

跟住比我媽咪臭佢,,

我牙媽斬吾知咩構造..

甘快搞得掂佢= =`

-=-*我有我幾成就好喇,,

甘快2搞得掂戈BB笑^V^''

我媽抱住佢踢我-.-"

好HURT,,BB竟然系到笑我,,

=-=..玩得好內LU,,BB番屋企訓教豬LU,,

-------------------------------------------------------------

今日D時間好似慢咗N多緊...[除咗LUNCH*BB戈D時間..]

上堂超想訓...上上下發下白日夢..

傻傻地,,KAI KAI地甘...

1放學番泥..想訓不戈吾知點解上咗網..*

2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


得意`﹡ 分類: 未分類

得意既bb..

今日泥探我地,,

不戈訓左=-=...

不戈比牙沙整醒左..

佢起身系到玩,,

行泥行去..

不戈今日吾s0*我,,

灰灰....

不戈我同佢影左相相..-333-

仲同埋牙沙影,..

-333-全家福,,xp*]]

得意既,,總有另外既1面-3-..

ka*]]

我影左D*相相..

想睇相簿去睇喇-V-;;

唉= =;;

中意同BB玩,,比人叫我生戈玩= =`

生仔10級痛..我至吾制-.-`

如果生都吾系甘早喇丫FA*`

要生既..同..[吾知W0]=33=..

KAKA"

2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


BB`﹡ 分類: 未分類

嘻*..

巧艾玩BB滴禾..

尋日玩到傻咗*..

吾知BB冇見1日會吾會記得禾呢..

=-=..戈BB巧衰唷,,

同禾玩包剪[特]*..

佢明明出[特]*嫁MA..

我咪出包L0R-0-..

佢冇喇喇出剪..

WIN咗我!=]

好HURT..

我咪扮喊-,-*

佢系到笑=.=`

仲跳- -!!

嗚!!BB蝦禾唷,,

跟住扮完,,系到笑笑笑..

跟住佢同佢牙媽走了= =..

巧吾捨得佢-333-..

雖然佢蝦我,,

我仲系巧開心..

有戈甘卡哇兒既BB W0*]]