♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 41
累積人氣: 270
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


♣`孤單,,因沒有你≠‵不想失去你,,也不想是故事中滴男孩、 分類: 未分類

今日同詩涵去咗圖書館做HW,,

哈,,冇去釣魚同唱K..

牙音都冇去釣..

丫頤就吾知佢,,

我諗佢應該嬲我吾去,,

算喇,,同邊 戈去都1樣,,

只要有人陪咩都得,,

-----------------

蚊同我講江SIR結婚..

地點系石硤尾W0..

我諗住去拎埋本書扮哂野..

系班MISS + SIR扮乖月,,XP-_-"

嘻嘻..

+下平時分都巧丫MA-0-``

-------------------------

尋晚又系自己1戈過..

巧悶..

睇咗1篇野喊咗出泥,,

http://takey.myweb.hinet.net/miss3.htm  《有人這樣愛》

如果戈戈系老公仔,,

我都好似戈戈女仔甘..搵佢..

可能..我自殺..洛去陪佢..

呢戈世界如果..

冇咗1戈你愛佢,,佢 又愛你既人..

你會覺得好寂寞..

失去咗1種開心快樂既感覺,,

我真系吾想甘,,

我寧願我死先,,

我真系吾想睇住自己中意既人死先戈我,,

珍惜,,呢段情..

吾會後悔...

想得太多了,,瘋了..

--------------------------

今天晚上,,也是得我自己,,

老公仔不知去向...

睇下公主小妹,,同埋d故仔先訓喇,,,-_-`

---------------------------

細佬病咗,,

祝佢快d好番喇>_<

2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


好凍,,怕凍滴羽-...-` 分類: 未分類

-0-"醉後1戈小測又到喇..

我好乖甘系朝早溫書-____-"

份小測好易牙..KAKA

做完仲有時間,,

小測完之後又系ENG堂既時間..

又DICT喇,,- -''

累爆..= =;;

----------------

魚,,

牙SIR手腳好慢牙..

生物都未改哂我地D劵..

衰爆!NG..

同炎亞綸好大分別丫..

令仔,,炎亞綸好戈你- -'

哼哼``

---------------------

到咗放學既中文視聽考試..

好緊張牙..

我都諗到好難嫁喇,,

事件又真系難..

我又吾合格喇又..

差到死,,

------------

考試完之後我陪訟涵去7仔到買M0NDAY"

有琳琳丫呢前期..

S0佢買硬..

跟住佢陪我買MP3;;

去叿3期直銷..

- -好少MP3簡..

詩涵走泥走去又吾知去咗邊,,

結果buy`咗部$168既黑色MP3..

都吾系好識用嫁,,

詩涵話有人教我用,,

跟氛戈戈人真系教我用..

行路番到屋企試下,,

入到好多歌..正牙-3-;;

溫書吾洗悶..

嘻..

我E+放咗90幾手歌渣,,

都仲未FULL..-=-`

2007 年 11 月 1 日  星期四   雨天


不美麗滴我,,別叫我令女*]] 分類: 未分類

今日好慘l0r..

好心比報紙比戈本1姑牙姐,,

比人問我做乜春比佢地,,

追住我吾放..

好在我叻搞掂佢姐,,呵呵..*

-------------------------

p0 lam地鐵站..

我知牙音等我,,

不戈我被開佢,,

諗住沐雨番學,,

不戈諗諗下都系吾好,,

因吹3吹n內,,

我都吾中意吹甘q內喇,,

尋日放學又沐-_-"

mybe病n內嫁..

-333-;;病咗好煩嫁ma,,

緊系吾制,,

系都放學先喇丫fa-0-..嘿=]

------------------

讀中3以泥第1次,,,

英文默書甘低分..30分渣!!

嗚...

好在MISS放學留1陣我地因,,

好快默哂,,

哂咗補課D時間,,

真系錫哂MISS,,嘻*;;

今日D MISS 同埋 牙 SIR`痴線滴..

比D功課要我地星1星2交,,

0N9滴,,多到死人喇,,

-口-嘔爆血;;

-----------------------

放學之後番屋企,,

番泥叫細佬比我上M仔玩陣喇,,

牙音叫我吾好嬲佢,,

嗯,,冇所謂喇,,

哈..

多1戈朋友少1戈敵人丫MA,,

>V<``

-------------------

叫咗江總幫我改名名..叫小羽*

呢戈名..既意思系

1份情好飄渺..

好薄..

好似羽毛1樣..

吾再比人重視,,

改完冇內..

入番泥1陣話招婚..

kE,,諗住玩星6戈戈情侶戰丫MA,,0.0`

老公仔好叻甘知我改咗名>3<`

因為我冇改開場白..

開場白出買咗我-=-`

=.=佢無喇喇同我求婚*

仲以為我系佢心中,,

吾再重要,,-/\-"

蚊叫我應承佢..

我話你系甘多人面前錫你老公既話我就應承..

哈..就算佢吾肯..我都好愛我老公,,-\/-"

緊應承喇-0-`

------------------

嘿,,M仔問埋D無聊野..

♥-||`` 私 は あ な た を 愛 す る ;;,`°;;你有冇掛住我-v-"

==;;無

==;;只有思念你

-.-"H0`白痴..

----------------

牙媽叫我唱K-口-``

牙音叫我釣魚-口-``

我要溫書同詩涵要去圖書館-口-``

點算..-.-?

----------------

H0無奈..

今戈月第1次比人哎令女`

我媽叫我令女- -"

跟住老公仔跟埋1齊叫令女- -..嘔!NG`

◆.||] 細 \/\/a-] × °\/°! 總 記 得-}. 你 很 囍 歡`? 破 壞 我 滴.. <好 氣 氛>*;;

我覺得你放左D頭髮. 同埋` 吾戴眼鏡真係令好多=]

吾覺L0R我= ="

樣柒就岩,,

唉,,

牙媽同老豆散咗件事..

算喇..

祝我有第2戈老豆喇=]`

2007 年 10 月 31 日  星期三   雨天


不管我是什麼,,你已對我淡了.. 分類: 未分類

情淡了..

是否要分開?

唉..

---------

慶爆丫今日-`-!..

蚊3蚊裙蚊書包..

挑柒條仆街l0r*

沒撚事..丫?

萬聖節1定要有糖比人食既咩,,

吾記得買吾得既咩?

吾中意比人食吾得既咩?

討厭!nG..

我今日都有4..5粒糖收穫..

都吾錯,,kA*;;

MISS楊比古古力..

ME*滴至笠..XPPP`

----------------

慘野都好多..

MISS楊尋日冇番,,變咗今日默番ENG..

中文又要默..

+番BI0小測..

溫都溫死人,,

我諗吾合格嫁喇,,除咗ENG``

-333-;;沒人可憐偶>_<``

哈..沐雨好正牙..

如果可以沐到發燒..

燒到失憶就好了..

2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


‵ζ×〃囍歡你?...過去的..你傷得我那麼深*.. 分類: 未分類

還會囍歡你嗎?!*..

不可能了..

你就算幾令仔

我都吾會中意你l0r..*

哈..

你傷戈我嫁...

我仲記得..

你比我既感覺系..

中意你系錯既*!

吾系咩...

我當你寶..你當我草..

付出既愛..得到既系咩?

我自問我冇對你吾住..

你叫我陪你傾計,,

有邊次冇同你傾..

呵..

我叫你既..

你咩都吾肯..我都算l0r..

直至分戈日..我真系好憎自己甘..

軟弱..

都系你傷成我甘既..

你有你開心,,

我有我傷心..

何時你有關心戈我?

到咗E+..

你竟然甘講..

ah『諾』;;你想唔想睇我張相-.-睇左我怕你中意我bo

ah『諾』;;有冇中意我na?

有冇無聊D..兒嬉咗?

-----------------------------

MISS今日冇番..

等我溫咗甘內書..

膠爆..*