| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 3 日 星期六  |
| ♣`孤單,,因沒有你≠‵不想失去你,,也不想是故事中滴男孩、 |
分類: 未分類 |
今日同詩涵去咗圖書館做HW,,
哈,,冇去釣魚同唱K..
牙音都冇去釣..
丫頤就吾知佢,,
我諗佢應該嬲我吾去,,
算喇,,同邊 戈去都1樣,,
只要有人陪咩都得,,
-----------------
蚊同我講江SIR結婚..
地點系石硤尾W0..
我諗住去拎埋本書扮哂野..
系班MISS + SIR扮乖月,,XP-_-"
嘻嘻..
+下平時分都巧丫MA-0-``
-------------------------
尋晚又系自己1戈過..
巧悶..
睇咗1篇野喊咗出泥,,
http://takey.myweb.hinet.net/miss3.htm 《有人這樣愛》
如果戈戈系老公仔,,
我都好似戈戈女仔甘..搵佢..
可能..我自殺..洛去陪佢..
呢戈世界如果..
冇咗1戈你愛佢,,佢 又愛你既人..
你會覺得好寂寞..
失去咗1種開心快樂既感覺,,
我真系吾想甘,,
我寧願我死先,,
我真系吾想睇住自己中意既人死先戈我,,
珍惜,,呢段情..
吾會後悔...
想得太多了,,瘋了..
--------------------------
今天晚上,,也是得我自己,,
老公仔不知去向...
睇下公主小妹,,同埋d故仔先訓喇,,,-_-`
---------------------------
細佬病咗,,
祝佢快d好番喇>_<
|
2007 年 11 月 2 日 星期五  |
| 好凍,,怕凍滴羽-...-` |
分類: 未分類 |
-0-"醉後1戈小測又到喇..
我好乖甘系朝早溫書-____-"
份小測好易牙..KAKA
做完仲有時間,,
小測完之後又系ENG堂既時間..
又DICT喇,,- -''
累爆..= =;;
----------------
魚,,
牙SIR手腳好慢牙..
生物都未改哂我地D劵..
衰爆!NG..
同炎亞綸好大分別丫..
令仔,,炎亞綸好戈你- -'
哼哼``
---------------------
到咗放學既中文視聽考試..
好緊張牙..
我都諗到好難嫁喇,,
事件又真系難..
我又吾合格喇又..
差到死,,
------------
考試完之後我陪訟涵去7仔到買M0NDAY"
有琳琳丫呢前期..
S0佢買硬..
跟住佢陪我買MP3;;
去叿3期直銷..
- -好少MP3簡..
詩涵走泥走去又吾知去咗邊,,
結果buy`咗部$168既黑色MP3..
都吾系好識用嫁,,
詩涵話有人教我用,,
跟氛戈戈人真系教我用..
行路番到屋企試下,,
入到好多歌..正牙-3-;;
溫書吾洗悶..
嘻..
我E+放咗90幾手歌渣,,
都仲未FULL..-=-` |
2007 年 11 月 1 日 星期四  |
| 不美麗滴我,,別叫我令女*]] |
分類: 未分類 |
今日好慘l0r..
好心比報紙比戈本1姑牙姐,,
比人問我做乜春比佢地,,
追住我吾放..
好在我叻搞掂佢姐,,呵呵..*
-------------------------
p0 lam地鐵站..
我知牙音等我,,
不戈我被開佢,,
諗住沐雨番學,,
不戈諗諗下都系吾好,,
因吹3吹n內,,
我都吾中意吹甘q內喇,,
尋日放學又沐-_-"
mybe病n內嫁..
-333-;;病咗好煩嫁ma,,
緊系吾制,,
系都放學先喇丫fa-0-..嘿=]
------------------
讀中3以泥第1次,,,
英文默書甘低分..30分渣!!
嗚...
好在MISS放學留1陣我地因,,
好快默哂,,
哂咗補課D時間,,
真系錫哂MISS,,嘻*;;
今日D MISS 同埋 牙 SIR`痴線滴..
比D功課要我地星1星2交,,
0N9滴,,多到死人喇,,
-口-嘔爆血;;
-----------------------
放學之後番屋企,,
番泥叫細佬比我上M仔玩陣喇,,
牙音叫我吾好嬲佢,,
嗯,,冇所謂喇,,
哈..
多1戈朋友少1戈敵人丫MA,,
>V<``
-------------------
叫咗江總幫我改名名..叫小羽*
呢戈名..既意思系
1份情好飄渺..
好薄..
好似羽毛1樣..
吾再比人重視,,
改完冇內..
入番泥1陣話招婚..
kE,,諗住玩星6戈戈情侶戰丫MA,,0.0`
老公仔好叻甘知我改咗名>3<`
因為我冇改開場白..
開場白出買咗我-=-`
=.=佢無喇喇同我求婚*
仲以為我系佢心中,,
吾再重要,,-/\-"
蚊叫我應承佢..
我話你系甘多人面前錫你老公既話我就應承..
哈..就算佢吾肯..我都好愛我老公,,-\/-"
緊應承喇-0-`
------------------
嘿,,M仔問埋D無聊野..
♥-||`` 私 は あ な た を 愛 す る ;;,`°;;你有冇掛住我-v-"
==;;無
==;;只有思念你
-.-"H0`白痴..
----------------
牙媽叫我唱K-口-``
牙音叫我釣魚-口-``
我要溫書同詩涵要去圖書館-口-``
點算..-.-?
----------------
H0無奈..
今戈月第1次比人哎令女`
我媽叫我令女- -"
跟住老公仔跟埋1齊叫令女- -..嘔!NG`
◆.||] 細 \/\/a-] × °\/°! 總 記 得-}. 你 很 囍 歡`? 破 壞 我 滴.. <好 氣 氛>*;;
我覺得你放左D頭髮. 同埋` 吾戴眼鏡真係令好多=]
吾覺L0R我= ="
樣柒就岩,,
唉,,
牙媽同老豆散咗件事..
算喇..
祝我有第2戈老豆喇=]` |

2007 年 10 月 31 日 星期三  |
| 不管我是什麼,,你已對我淡了.. |
分類: 未分類 |
情淡了..
是否要分開?
唉..
---------
慶爆丫今日-`-!..
蚊3蚊裙蚊書包..
挑柒條仆街l0r*
沒撚事..丫?
萬聖節1定要有糖比人食既咩,,
吾記得買吾得既咩?
吾中意比人食吾得既咩?
討厭!nG..
我今日都有4..5粒糖收穫..
都吾錯,,kA*;;
MISS楊比古古力..
ME*滴至笠..XPPP`
----------------
慘野都好多..
MISS楊尋日冇番,,變咗今日默番ENG..
中文又要默..
+番BI0小測..
溫都溫死人,,
我諗吾合格嫁喇,,除咗ENG``
-333-;;沒人可憐偶>_<``
哈..沐雨好正牙..
如果可以沐到發燒..
燒到失憶就好了.. |
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| ‵ζ×〃囍歡你?...過去的..你傷得我那麼深*.. |
分類: 未分類 |
還會囍歡你嗎?!*..
不可能了..
你就算幾令仔
我都吾會中意你l0r..*
哈..
你傷戈我嫁...
我仲記得..
你比我既感覺系..
中意你系錯既*!
吾系咩...
我當你寶..你當我草..
付出既愛..得到既系咩?
我自問我冇對你吾住..
你叫我陪你傾計,,
有邊次冇同你傾..
呵..
我叫你既..
你咩都吾肯..我都算l0r..
直至分戈日..我真系好憎自己甘..
軟弱..
都系你傷成我甘既..
你有你開心,,
我有我傷心..
何時你有關心戈我?
到咗E+..
你竟然甘講..
ah『諾』;;你想唔想睇我張相-.-睇左我怕你中意我bo
ah『諾』;;有冇中意我na?
有冇無聊D..兒嬉咗?
-----------------------------
MISS今日冇番..
等我溫咗甘內書..
膠爆..* |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|