♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 18
累積人氣: 247
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


再見了,,bb>/\<``ξ°,,承認吧;;囍歡梨,,掛念梨﹡ 分類: 未分類

嗚嗚...今日食LUNCH,,

系BB醉後1`日泥..探我,,

戈BB雖然吾系我生既,,

[系我生既,,邊有佢甘乖...甘CUTE``]

旦系佢真系好得人既歡心>_<``

佢好得意嫁,,小小野都可以令佢笑..

我真系好吾捨得佢..

希望佢仲記得我呢戈癲婆喇,,

大戈左,,記住番泥搵番我,,同我傾下計..

話哂我同你玩戈幾日-333-``

我好錫你嫁XP``[我傻咗;;]

--------------------

班相我影得好鬼柒,,

不戈有MISS楊,,都幾開心,,

MISS楊對我地好到死>\/<``

D牙SIR都幾令仔嫁,,[除咗淫SIR``]

MISS佢地都好令,,+卜*

至令既MISS緊系MISS LEE``[李婉詩]

-------------------

嗯,,今天十分奇怪,,

連我的孫女都想知我D野,,

問埋D系咪就算牙爸牙媽吾好番,,

我都會同佢好番之類..

呢樣野我諗咗成日..

如果我地仲中意對方既,,

我吾介意我做自動既1戈,,

如果佢吾中意我既,,

我不如放棄喇,,

可能有人好戈佢呢,,

呢樣冇可能既事,,

我真心真意既中意,,

如果甘放棄,,我真系會痴線嫁...

我滴孫女叫我,,

「中意佢既,,就吾好放棄,,

吾通你想比第2戈搶咗佢?」

我緊系吾想喇,,扮吾在意甘,,

答佢;;「D人搶咪搶,,」

扮哂吾在意,,其實好在意..呵..*]]

我真奇怪,,

如果系佢真心中意我既話,,

會甘易比人溝到咩-0-??`

除非戈女仔真系好戈我好多喇..哈=`=

------------------------------

♥`私はあなたを愛する;;

我愛你>3<``

♣``[-ただあなたをする;;

唯獨愛你-0-``

----------------------

2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


奇緣,,愛你還是愛你``不忍心,,離開你-3-` 分類: 未分類

驚驚牙,,爸媽分咗手..

今朝番學牙音同我講,,

如果爸媽真系分咗手,,

我同東都要分..

仲有佢同火都吾會好番..

聽完呢句野,,

我吾敢下決定..

因為岩岩先好番,,又甘樣分..

好似玩人甘,,

真心中意1戈人`緊系想同1齊`喇,,系咪?

我都吾會例外..

仲比人講我好中意佢甘-_-",,衰爆,,

佢地話我瞼紅..=..=*

分手信既下場..

變左喇,,!!*

牙爸[蚊]*寫咗愛既承諾比牙媽[諱]*

如果呢戈承諾守到既,,吾洗分開..

我睇戈喇,,好無奈>_<``

咩都牙爸[姐系老婆]大哂,,

哈哈!!,,勁哂``!

跟住放學上TSA;;

佢{蚊*},,竟然講

「我地吾分,,

你地都吾洗分,,

如果我地永遠1齊,,

你地都要牙,,」

我覺得...緣份..可以甘既咩,,

佢地有愛既承諾,,

我冇,,不戈我有約定>M<``

>3<``啜卜,,,

♥-||`` あ な た の や さ し さ を 占 領 す る``

♣;; た だ あ な た の 匂 い を 愛 す る ┐°+

〞﹍×"` 霸 佔 你 的 溫 柔 ,, 獨 愛 你 的 氣 味 *|]×

假若..緣分是那麼奇妙..

為何那麼多人不能1起?,,

願我們能1起>_<"`

愛你還是愛你,

離不開你身旁。

2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


回來了嗎??* 分類: 未分類

抱著灰心...

他不會再管我..

到了情侶戰[即9點=]

佢竟然,,招婚..

♀*如果有人同佢結婚既話..

我都會喊到癲咗..

可能撞車死咗去,,

失去記憶..

就不用痛..*×

跟住..

到咗第3場,,我用咗牙音,,牙火情侶打交=]

打打下食鬼咗狼牙,,,

系到哎救命牙,,老婆!*

系呢戈時候佢教咗我,,

用打交招,,會快d冇咗狼牙..

跟住佢同我求婚>_<``

我都幾開心..旦系感覺不如以前*]]

好似淡咗=)

佢話打埋場野先..

場野輸咗,,嗚嗚...-/\-"

對吾住,,牙火,,同音``

跟住我同佢結婚了..跟住玩情侶戰=3=``

我地對鬼鬼[蚊]同圭圭...

嗚...我打死咗鬼鬼..[蚊]..

我竟然打死鬼鬼...

夠竟我系傻咗定癲咗..??

我吾開心有鬼鬼陪..

今日我好似同佢好番..

竟然打死....自己FD..

真系重色輕友...

癲的我..

希望這刻是真滴,,*

2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天


關心?我是多麼關心他``... 分類: 未分類

嗯..

連別人也想知為何我們會這樣,,

講講下,,

竟然講起關心呢戈問題...

1*-呢戈世界醉易引人誤會就系咩都吾講.

你吾講,,對方吾知,,對方會1個估估下..

誤會你,,嘈起交..

2*-跟本吾關心你..要你出到聲要咩要咩甘..

到佢知你要咩就[超,,垃圾,,廢物,,小小野同我講,,*]

----------------------------------------------

你,,冇錯..

系我1戈人既問題..

對吾住你,,

對吾住愛,,

你覺得我吾關心你,,

有時愛情〃朋友好難存在系1樣野到..

系呢件事..

我選擇咗朋友..

為朋友做咗件HURT`你既事-介手..

你吾想我知,,

某程度上..我吾想我FD自己1戈吾開心..

*}. `;:*● 後悔★×*-[從前不懂珍惜你這個10O分`情人°!*◆

--------------------------------------

蚊要我同佢好番..吾好嘈交..

吾系佢同牙媽11月8分手..

我吾想甘牙...

我已經系甘,,

我吾想有人同我1樣...

求下你..

吾好甘....

----------------------------

每天在流淚..有誰知道?

2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


淚流滿臉,,失敗者。 分類: 未分類

嗯..

我要學識放棄;;

因我,,

卻令好多人跟我1樣,,分開了,,

對不起,,蚊

對不起,,諱

對不起,,媽

對不起.....大家,,

淚流滿臉...真真正正地輸了,,

真真正正地學懂1戈人的生活,,

從前唯你可以幫我滴,,

現在*;;

我什麼也要學懂了,,

◆"|-` 感 謝 你 *°;; 曾 給 過 我 開 心 × 快 樂 滴 日 子 ˋ〥°╮ 謝 謝 你 。

 

由e+開始,,

我又系單身貴族!]*

又系tb 1*族既人!!,,

 

 

講成甘,,有冇可能做到,,都系1戈未知之數-=-;;

吹漲*XP