| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 24 日 星期三  |
| 再見了,,bb>/\<``ξ°,,承認吧;;囍歡梨,,掛念梨﹡ |
分類: 未分類 |
嗚嗚...今日食LUNCH,,
系BB醉後1`日泥..探我,,
戈BB雖然吾系我生既,,
[系我生既,,邊有佢甘乖...甘CUTE``]
旦系佢真系好得人既歡心>_<``
佢好得意嫁,,小小野都可以令佢笑..
我真系好吾捨得佢..
希望佢仲記得我呢戈癲婆喇,,
大戈左,,記住番泥搵番我,,同我傾下計..
話哂我同你玩戈幾日-333-``
我好錫你嫁XP``[我傻咗;;]
--------------------
班相我影得好鬼柒,,
不戈有MISS楊,,都幾開心,,
MISS楊對我地好到死>\/<``
D牙SIR都幾令仔嫁,,[除咗淫SIR``]
MISS佢地都好令,,+卜*
至令既MISS緊系MISS LEE``[李婉詩]
-------------------
嗯,,今天十分奇怪,,
連我的孫女都想知我D野,,
問埋D系咪就算牙爸牙媽吾好番,,
我都會同佢好番之類..
呢樣野我諗咗成日..
如果我地仲中意對方既,,
我吾介意我做自動既1戈,,
如果佢吾中意我既,,
我不如放棄喇,,
可能有人好戈佢呢,,
呢樣冇可能既事,,
我真心真意既中意,,
如果甘放棄,,我真系會痴線嫁...
我滴孫女叫我,,
「中意佢既,,就吾好放棄,,
吾通你想比第2戈搶咗佢?」
我緊系吾想喇,,扮吾在意甘,,
答佢;;「D人搶咪搶,,」
扮哂吾在意,,其實好在意..呵..*]]
我真奇怪,,
如果系佢真心中意我既話,,
會甘易比人溝到咩-0-??`
除非戈女仔真系好戈我好多喇..哈=`=
------------------------------
♥`,°私はあなたを愛する;;
我愛你>3<``
♣``[-ただあなたを愛する;;
唯獨愛你-0-``
----------------------
|
2007 年 10 月 23 日 星期二  |
| 奇緣,,愛你還是愛你``不忍心,,離開你-3-` |
分類: 未分類 |
驚驚牙,,爸媽分咗手..
今朝番學牙音同我講,,
如果爸媽真系分咗手,,
我同東都要分..
仲有佢同火都吾會好番..
聽完呢句野,,
我吾敢下決定..
因為岩岩先好番,,又甘樣分..
好似玩人甘,,
真心中意1戈人`緊系想同1齊`喇,,系咪?
我都吾會例外..
仲比人講我好中意佢甘-_-",,衰爆,,
佢地話我瞼紅..=..=*
分手信既下場..
變左喇,,!!*
牙爸[蚊]*寫咗愛既承諾比牙媽[諱]*
如果呢戈承諾守到既,,吾洗分開..
我睇戈喇,,好無奈>_<``
咩都牙爸[姐系老婆]大哂,,
哈哈!!,,勁哂``!
跟住放學上TSA;;
佢{蚊*},,竟然講
「我地吾分,,
你地都吾洗分,,
如果我地永遠1齊,,
你地都要牙,,」
我覺得...緣份..可以甘既咩,,
佢地有愛既承諾,,
我冇,,不戈我有約定>M<``
>3<``啜卜,,,
♥-||`` あ な た の や さ し さ を 占 領 す る``
♣;; た だ あ な た の 匂 い を 愛 す る ┐°+
〞﹍×"` 霸 佔 你 的 溫 柔 ,, 獨 愛 你 的 氣 味 *|]×
假若..緣分是那麼奇妙..
為何那麼多人不能1起?,,
願我們能1起>_<"`
愛你還是愛你,
離不開你身旁。 |
2007 年 10 月 21 日 星期日  |
| 回來了嗎??* |
分類: 未分類 |
抱著灰心...
他不會再管我..
到了情侶戰[即9點=]
佢竟然,,招婚..
♀*如果有人同佢結婚既話..
我都會喊到癲咗..
可能撞車死咗去,,
失去記憶..
就不用痛..*×
跟住..
到咗第3場,,我用咗牙音,,牙火情侶打交=]
打打下食鬼咗狼牙,,,
系到哎救命牙,,老婆!*
系呢戈時候佢教咗我,,
用打交招,,會快d冇咗狼牙..
跟住佢同我求婚>_<``
我都幾開心..旦系感覺不如以前*]]
好似淡咗=)
佢話打埋場野先..
場野輸咗,,嗚嗚...-/\-"
對吾住,,牙火,,同音``
跟住我同佢結婚了..跟住玩情侶戰=3=``
我地對鬼鬼[蚊]同圭圭...
嗚...我打死咗鬼鬼..[蚊]..
我竟然打死鬼鬼...
夠竟我系傻咗定癲咗..??
我吾開心有鬼鬼陪..
今日我好似同佢好番..
竟然打死....自己FD..
真系重色輕友...
癲的我..
希望這刻是真滴,,* |
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 關心?我是多麼關心他``... |
分類: 未分類 |
嗯..
連別人也想知為何我們會這樣,,
講講下,,
竟然講起關心呢戈問題...
1*-呢戈世界醉易引人誤會就系咩都吾講.
你吾講,,對方吾知,,對方會1個估估下..
誤會你,,嘈起交..
2*-跟本吾關心你..要你出到聲要咩要咩甘..
到佢知你要咩就[超,,垃圾,,廢物,,小小野同我講,,*]
----------------------------------------------
你,,冇錯..
系我1戈人既問題..
對吾住你,,
對吾住愛,,
你覺得我吾關心你,,
有時愛情〃朋友好難存在系1樣野到..
系呢件事..
我選擇咗朋友..
為朋友做咗件HURT`你既事-介手..
你吾想我知,,
某程度上..我吾想我FD自己1戈吾開心..
*}. `;:*● 後悔★×*-[從前不懂珍惜你這個10O分`情人°!*◆
--------------------------------------
蚊要我同佢好番..吾好嘈交..
吾系佢同牙媽11月8分手..
我吾想甘牙...
我已經系甘,,
我吾想有人同我1樣...
求下你..
吾好甘....
----------------------------
每天在流淚..有誰知道? |
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 淚流滿臉,,失敗者。 |
分類: 未分類 |
嗯..
我要學識放棄;;
因我,,
卻令好多人跟我1樣,,分開了,,
對不起,,蚊
對不起,,諱
對不起,,媽
對不起.....大家,,
淚流滿臉...真真正正地輸了,,
真真正正地學懂1戈人的生活,,
從前唯你可以幫我滴,,
現在*;;
我什麼也要學懂了,,
◆"|-` 感 謝 你 *°;; 曾 給 過 我 開 心 × 快 樂 滴 日 子 ˋ〥°╮ 謝 謝 你 。
由e+開始,,
我又系單身貴族!]*
又系tb 1*族既人!!,,
講成甘,,有冇可能做到,,都系1戈未知之數-=-;;
吹漲*XP |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|