♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 16
累積人氣: 245
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


,,*●`!.哭〃平常吧?有誰明白我的痛? 分類: 未分類

好累牙...

番到學校...

跟住上I.T,,

話考試..

好撚挑L0R..

都吾撚識做..

好撚賤格牙,,仆街牙SIR,,

好撚憎你牙..

吾合格嫁喇,,

吾撚要D分,,

激死我喇,,

跟住上CHEM.,

好悶..對W.B,,教D野就完喇..

跟住上中史..仲悶..

發夢..老公<3`

嘻..

跟住3英+數TSA..

好眼訓..

3英都幾搞GAP`

好笑到死..

到TSA;;系到玩似D,,- -"

:)

番到屋企....

老母系到鬧我,,打我..

喊...佢仲蚊埋上網..

唉...喊到好勁...

喊完變左第2戈人..

老母比番條線我做功課..

跟住同D FD傾計..

開心下喇,,

鬼知...我..愈吾開心..

叫人打我,,鬧我..

有人鬧我喇..

老公為左我,,

殺左佢,,

話吾會比人鬧我,,

跟住我愈吾聽話,,

激嬲左老公..

老公走左,,同D FD講晏D上..

我知咩事...

跟住3哂D野,,諗住吾玩江..

吾緊要喇..2年,,得戈咩,,

我跟住吾知..

走左..忘了..好了..

叫別人忘了我,,

同老公講對吾住..

諗住1走了之..

妹佢地拉住我吾放..

拉=系到叫我*

唯一番得住我的人,,

也不...番我了..

我應走了..遠遠的..

旦妹沒放棄..

叫了他來留住我..

哈,,我竟聽他的話..

上上看看..*;;

醉後還是走去訓教,,xp*

2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天


♠!|[]*,比賽,,加油,,正!*] 分類: 未分類

星1 lu..

起身遲左,,番學而遲左..

好在冇比人鬧..

番到學即刻入hall..練習..

緊張得濟,,做錯野..

跟住上班房..

拎書上堂..

英文同數學都冇功課..

miss對我地真系好..

仲叫我地加油..

上埋數學洛去食野同借夾..

冇帶夾,,忽= ="

d頭髮阻住左我牙..

借完食野,,

食得好慢慢慢-_-"

跟住牙sir叫我地入hall再練下..

跟住上車...,,

好在我唱,,

帶左mp3..

旦系我都冇聽...

因為我驚我1陣失准..

架車...行到黃大仙...

老公間學校牙..

我真想入去搵佢,,

攬下佢都好丫..

好掛住佢..

=___=*牙sir仲叫我地背..練..

到左會場..練左n多次..

我都死喇..

就夠中入去比賽..

我地第3隊..

任低睇人地..

佢地有時好k,,有時好勁..

嘩-口-,,嘔"`

到我地喇..

上到去..

有d手陣腳陣..

諗起老公就吾覺喇..

-3-*笠``

結果我地拎第3..

5隊拎第3..

我覺得0k喇..

牙sir話請食野嫁,,ya~

番到學校趕住番屋企..

好快就走左...-3-*;;

番到泥玩玩玩- -;;

2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


♥*甜心,,羽*;;愛上死神!ng` 分類: 未分類

甜心羽..愛上死神..

死神是專拎人命既人..

愛上了他..

是否我錯了..

不..

就算他是真的死神..

我寧願比他殺死,,亦無所謂,,

因為我愛他..

殺死死神的人,將會代替死神的位置

愈是逃避,愈是逃不了。

經歷了一千四百年的愛情,到最後,還是沒有結果。

原本,這才是愛

"我願意代替你做死神,我願替你承受永無止境的孤寂...."

當一個人生存,就必須有其他人代替你死亡.....

有沒有想過,自己的生存正是以他人的死亡作交換呢?

故事的女主角殺死了男死神..

代替他當死神..

男死神...已當了1千4百年..

1千4百年前為了保護自己心愛的人..彩書-

而殺死了很多的人..

我覺得佢好man..

愛愛而生,,也為愛而死..

由於殺左好多人..

被貶為死神..

任期1千年..

因為心軟而幫人,,任期+多4百年

1千4百年的孤寂..

有誰明白..?

1千4百年的今天..

遇上她...

他不想她那麼快死..

替她找了替身..

為了她,,他不介意再當2百年死神..

找了她的男朋友..

她很傷心..因她男朋友死了..

直至有1天..她找他..

她才記起1年4百年的相愛..

她真後悔為什麼飲了孟婆湯..

忘了他..

他不想她哭..

只好傷害她..

恨恨地傷..

讓她好過..恨他..

可惜這被人破壞了..

這人令她知道他是死神..

1千4百年都要孤寂地活著..

她想他不要再當了..

當他入了她身體..

2人融在1起..

她襯他不覺意的時候..

殺死了他..她同時死去..

她卻當了死神..

殺死死神的人,將會代替死神的位置。

這書教人怎為愛而生,,,怎而死..

2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


┐ °*..情侶〃朋友?我們是什麼!?*給我明確的答案!-]` 分類: 未分類

今日比牙媽叫起身番學..

唉,,我都吾想番嫁= =..

無聊丫ma..

番呢有用咩..

上台好形咩..

完全吾覺..

我由細到大都吾中意..

去左都幾好..聽到吾少爛gap`

笑死我l0r=___=`

=3=..蚊蚊系我企系洛離,,,

我地系到玩-\/-"

佢系要提我老公仔..

提起佢..我記得佢今日做善事,,

kaka..

好乖唷]]*

學人賣旗-0-..

蚊叫我出去幫佢買旗...

真比佢澈死..

山長水遠,,去買支旗..

見到佢又點姐...

佢做緊野嫁ma..

冇野由要佢陪我呢到去戈到去..

更何況..我都冇面見佢..

我真系好樣柒..

比佢見到話吾定...離我遠d牙..

哈哈..

星1比賽地方竟然系屯門..既大會堂..

我以前住既地方..

好懷念我以前可以甘曳..

唉,,我開始有d驚..

我驚我對自己戈好珊珊間中學牙..

母女大戰咩..吾系丫fa..

我寧願我輸左..

吾想傷和氣=___="

到左8點幾兒開工做h.w!..

做死人..

聽日先再做埋洛去...

----------------------------

其實..我夠竟..

同佢既關係系咩..

朋友?

情侶?

其他既人?

我真想搞清...

如果繼續..這種關係..別人會怎看我們?

玩弄感情既後生仔?

哈..不知道喔..

-------------------------------

睇左本書叫愛上一個真的你..

戈男仔好蠢=.="

竟然吾知戈女仔系dj..

戈女仔都表到明嫁na..

男仔明明中意戈女仔...

將戈女仔讓比人地..

戈女仔都好中意戈男仔..

s0..佢拒絕別人了..

等待男仔親口問他..

男仔問她了..

她也說出口,,

2人開始注重對方了..

都好好睇0v0‵

2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


♣``[-SH0PP!NG`sup`! 分類: 未分類

YA...

今日超正..

又吾洗番學..

媽咪買左好多野比我丫,,

嘻'=]

今日同媽咪去左MK買野..

買左600蚊野= ="

好拿利-,-"

吾洗自己出渣好在..

吾系我簡死= =`

600蚊,,我又吾系做野..

點會有錢買野``

番到泥4點,,

食野之後,,訓教..

真系好眼訓..

行左3戈中街..

有D頂吾順..

可能好內冇,,出甘多戈中街喇..

吾知點解..

我仲系覺得好悶..

好怪...好少有呢種FEEL..

也許我有了相思病..

哈..

弄不清我想的是誰了..

很像不在我身旁..

陌路人..

寧願我失憶好了..

失憶..很容易吧?

飲了孟婆湯?

對,,忘了,,去投胎..

愈想愈遠..

不想了..

-----------------------------

起左間中學..

叫520中學..

-3-"我愛你中學..

哈哈,,做副校正牙..

仲做埋老師教書..

班主任..=3=

好玩..KA`