| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
| ,,*●`!.哭〃平常吧?有誰明白我的痛? |
分類: 未分類 |
好累牙...
番到學校...
跟住上I.T,,
話考試..
好撚挑L0R..
都吾撚識做..
好撚賤格牙,,仆街牙SIR,,
好撚憎你牙..
吾合格嫁喇,,
吾撚要D分,,
激死我喇,,
跟住上CHEM.,
好悶..對W.B,,教D野就完喇..
跟住上中史..仲悶..
發夢..老公<3`
嘻..
跟住3英+數TSA..
好眼訓..
3英都幾搞GAP`
好笑到死..
到TSA;;系到玩似D,,- -"
:)
番到屋企....
老母系到鬧我,,打我..
喊...佢仲蚊埋上網..
唉...喊到好勁...
喊完變左第2戈人..
老母比番條線我做功課..
跟住同D FD傾計..
開心下喇,,
鬼知...我..愈吾開心..
叫人打我,,鬧我..
有人鬧我喇..
老公為左我,,
殺左佢,,
話吾會比人鬧我,,
跟住我愈吾聽話,,
激嬲左老公..
老公走左,,同D FD講晏D上..
我知咩事...
跟住3哂D野,,諗住吾玩江..
吾緊要喇..2年,,得戈咩,,
我跟住吾知..
走左..忘了..好了..
叫別人忘了我,,
同老公講對吾住..
諗住1走了之..
妹佢地拉住我吾放..
拉=系到叫我*
唯一番得住我的人,,
也不...番我了..
我應走了..遠遠的..
旦妹沒放棄..
叫了他來留住我..
哈,,我竟聽他的話..
上上看看..*;;
醉後還是走去訓教,,xp*
|
2007 年 12 月 3 日 星期一  |
| ♠!|[]*,比賽,,加油,,正!*] |
分類: 未分類 |
星1 lu..
起身遲左,,番學而遲左..
好在冇比人鬧..
番到學即刻入hall..練習..
緊張得濟,,做錯野..
跟住上班房..
拎書上堂..
英文同數學都冇功課..
miss對我地真系好..
仲叫我地加油..
上埋數學洛去食野同借夾..
冇帶夾,,忽= ="
d頭髮阻住左我牙..
借完食野,,
食得好慢慢慢-_-"
跟住牙sir叫我地入hall再練下..
跟住上車...,,
好在我唱,,
帶左mp3..
旦系我都冇聽...
因為我驚我1陣失准..
架車...行到黃大仙...
老公間學校牙..
我真想入去搵佢,,
攬下佢都好丫..
好掛住佢..
=___=*牙sir仲叫我地背..練..
到左會場..練左n多次..
我都死喇..
就夠中入去比賽..
我地第3隊..
任低睇人地..
佢地有時好k,,有時好勁..
嘩-口-,,嘔"`
到我地喇..
上到去..
有d手陣腳陣..
諗起老公就吾覺喇..
-3-*笠``
結果我地拎第3..
5隊拎第3..
我覺得0k喇..
牙sir話請食野嫁,,ya~
番到學校趕住番屋企..
好快就走左...-3-*;;
番到泥玩玩玩- -;; |
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
| ♥*甜心,,羽*;;愛上死神!ng` |
分類: 未分類 |
甜心羽..愛上死神..
死神是專拎人命既人..
愛上了他..
是否我錯了..
不..
就算他是真的死神..
我寧願比他殺死,,亦無所謂,,
因為我愛他..
殺死死神的人,將會代替死神的位置
愈是逃避,愈是逃不了。
經歷了一千四百年的愛情,到最後,還是沒有結果。
原本,這才是愛
"我願意代替你做死神,我願替你承受永無止境的孤寂...."
當一個人生存,就必須有其他人代替你死亡.....
有沒有想過,自己的生存正是以他人的死亡作交換呢?
故事的女主角殺死了男死神..
代替他當死神..
男死神...已當了1千4百年..
1千4百年前為了保護自己心愛的人..彩書-
而殺死了很多的人..
我覺得佢好man..
愛愛而生,,也為愛而死..
由於殺左好多人..
被貶為死神..
任期1千年..
因為心軟而幫人,,任期+多4百年
1千4百年的孤寂..
有誰明白..?
1千4百年的今天..
遇上她...
他不想她那麼快死..
替她找了替身..
為了她,,他不介意再當2百年死神..
找了她的男朋友..
她很傷心..因她男朋友死了..
直至有1天..她找他..
她才記起1年4百年的相愛..
她真後悔為什麼飲了孟婆湯..
忘了他..
他不想她哭..
只好傷害她..
恨恨地傷..
讓她好過..恨他..
可惜這被人破壞了..
這人令她知道他是死神..
1千4百年都要孤寂地活著..
她想他不要再當了..
當他入了她身體..
2人融在1起..
她襯他不覺意的時候..
殺死了他..她同時死去..
她卻當了死神..
殺死死神的人,將會代替死神的位置。
這書教人怎為愛而生,,,怎而死.. |
2007 年 12 月 1 日 星期六  |
| ┐ °*..情侶〃朋友?我們是什麼!?*給我明確的答案!-]` |
分類: 未分類 |
今日比牙媽叫起身番學..
唉,,我都吾想番嫁= =..
無聊丫ma..
番呢有用咩..
上台好形咩..
完全吾覺..
我由細到大都吾中意..
去左都幾好..聽到吾少爛gap`
笑死我l0r=___=`
=3=..蚊蚊系我企系洛離,,,
我地系到玩-\/-"
佢系要提我老公仔..
提起佢..我記得佢今日做善事,,
kaka..
好乖唷]]*
學人賣旗-0-..
蚊叫我出去幫佢買旗...
真比佢澈死..
山長水遠,,去買支旗..
見到佢又點姐...
佢做緊野嫁ma..
冇野由要佢陪我呢到去戈到去..
更何況..我都冇面見佢..
我真系好樣柒..
比佢見到話吾定...離我遠d牙..
哈哈..
星1比賽地方竟然系屯門..既大會堂..
我以前住既地方..
好懷念我以前可以甘曳..
唉,,我開始有d驚..
我驚我對自己戈好珊珊間中學牙..
母女大戰咩..吾系丫fa..
我寧願我輸左..
吾想傷和氣=___="
到左8點幾兒開工做h.w!..
做死人..
聽日先再做埋洛去...
----------------------------
其實..我夠竟..
同佢既關係系咩..
朋友?
情侶?
其他既人?
我真想搞清...
如果繼續..這種關係..別人會怎看我們?
玩弄感情既後生仔?
哈..不知道喔..
-------------------------------
睇左本書叫愛上一個真的你..
戈男仔好蠢=.="
竟然吾知戈女仔系dj..
戈女仔都表到明嫁na..
男仔明明中意戈女仔...
將戈女仔讓比人地..
戈女仔都好中意戈男仔..
s0..佢拒絕別人了..
等待男仔親口問他..
男仔問她了..
她也說出口,,
2人開始注重對方了..
都好好睇0v0‵ |
2007 年 11 月 30 日 星期五  |
| ♣``[-SH0PP!NG`sup`! |
分類: 未分類 |
YA...
今日超正..
又吾洗番學..
媽咪買左好多野比我丫,,
嘻'=]
今日同媽咪去左MK買野..
買左600蚊野= ="
好拿利-,-"
吾洗自己出渣好在..
吾系我簡死= =`
600蚊,,我又吾系做野..
點會有錢買野``
番到泥4點,,
食野之後,,訓教..
真系好眼訓..
行左3戈中街..
有D頂吾順..
可能好內冇,,出甘多戈中街喇..
吾知點解..
我仲系覺得好悶..
好怪...好少有呢種FEEL..
也許我有了相思病..
哈..
弄不清我想的是誰了..
很像不在我身旁..
陌路人..
寧願我失憶好了..
失憶..很容易吧?
飲了孟婆湯?
對,,忘了,,去投胎..
愈想愈遠..
不想了..
-----------------------------
起左間中學..
叫520中學..
-3-"我愛你中學..
哈哈,,做副校正牙..
仲做埋老師教書..
班主任..=3=
好玩..KA` |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 17 | »
|