| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
| ◈`+白痴*gap班;°+ω |
分類: 未分類 |
好笑好好笑..
笑到傻左lu,,,
今日小測...
好難...吾識做..
跟住英文堂..
miss入泥5分中..
戈戈系到傾計..
miss問我地傾咩..
1戈話我比人整壞眼鏡..
1戈話校園電視台...
1戈話亂毛[本班其1男花名*]好蠢..
1戈傾踢油的野..
搞出好多gap..
哈]]*1大輪早笑kai人喇..
成堂英文堂諗野..
跟住miss叫我地作文..
跟住數學堂..
你明就想訓..
我小小明..都好眼訓..
我死頂聽miss呂講= ="
跟住生物..
miss陳..放完假番泥..
系到教書..
可能我本身識d喇..
上佢堂有少少發夢..
跟住epa,,
李sir算是慘了,,,
得1堂教我地書..
教得好快下..
仲送聖誕功課--epa作業..
無奈!nG`
我有點想殺佢..
比甘多..吾洗玩牙..!!
跟住中文...
牙SIR叫我地作句..
叫我地功課戈D喇..
LAST,,班主任堂..
汁野家長日=大家的死期..*
N多野比牙媽睇,,
死喇死喇.
好在有D吾洗姐..
去死喇..
-----------------
番到屋企...
老公系到..同佢傾下計..
哈,,少少的1句話..
|
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
| ♥**×﹍無聊鬼;傻小憶。°°`]]+* |
分類: 未分類 |
番學好無聊..
仲想玩嫁ma我..
番學又累又想訓..
上英文堂...
Miss楊幫我地溫書..
同埋教D新野喇..
中文堂...
何SIR叫我地汁FILE准備家長日;
仲講埋會整張野比我媽睇,,驚-_______-"
跟住講書..
要我地背書...= =;
假期功課比埋我地..
數學堂..
做假期功課..
吾識做..
冇做,,發夢+睇MISS 同埋同學做數..
跟住食完飯...
世史...
教埋D戰爭戈D野極為無聊..
物理...
又比功課又教書..
D野都好明嫁NA..
可能以前聽戈下喇..
補課想訓..
- -;MISS楊話..
講1個中文比1蚊..
哈..好多人中招..-3-;
番到屋企......
老公番左好內..
我地冇講野...
我真想同佢講野..
旦系..我諗吾到講咩..
算喇..
如果佢想放手..
我冇所謂..
我想佢開心就得喇..
...................
佢突然話...
♥TuNg` x);;我很耐沒鍚過你吧
♥TuNg` x);;很不開心
我諗佢系咪玩我..
哈]],,不戈我笑得好甜..KAKA"*; |
2007 年 12 月 12 日 星期三  |
| °+。°音的生日〃遇上多人*;…°o╯ |
分類: 未分類 |
今日系12月12日..
系音B既生日..
又大1碎喇佢...
朝早累得多了..
我5點訓..8點幾到醒..
起身見不到老公..
我諗佢番學喇..
哈..
如果佢吾番,,我會煩佢嫁>\/<`
跟住玩下勁舞...
做功課..
全部亂做..
理得佢喇+}
錯哂都冇所謂..
心散了@@!*
1點9同牙音出街..
出門前見到老公上- -;
真快放既佢..
..出街熱死..
著左件黑色3..
行行下見到我丫媽,,
我認到佢,,佢又認到我..
終於認到我,,笑*;
佢同我地講野,,
我地系甘笑= =;好白痴
跟住佢同佢FD行街..
我同牙音繼續行..
....見到羅KAM同佢媽行..
把聲超熟...
正1死老鼠!!
去旺中...
牙音買左百6蚊3..
戈老闆系甘哄佢買..
真系覺得佢好慘..KAKA
佢買完到我買..
我買左手鏈同埋介指..
牙音話系我買比老公既..
我敢系話吾系喇..
介指邊有女送男嫁..- -;
只有男送女嫁MA,,
佢都有D神經既..
=\/=;;送左條手鏈比佢..
當生日禮物丫MA,,
嘻,,傻小憶好人呢-3-;;
到左5點,,走佬-,-!*
------------------------------
以後得閒要行下喇..
容乜易又好似今日周街行..
吾識路...= =;
----------------------
今日到此1遊..
諗起好多同老公既回憶..
老公,,你會記得我地D野嗎? |
2007 年 12 月 11 日 星期二  |
| × *,|°° 陸運會◆ \' |
分類: 未分類 |
又系無聊既1日..
直頭吾聽d牙sir跟班坐..
悶到仆街.,,
識佢老母咩,,
傾計傾傾內..
夠姜捉我l0r,,
怕aH..
今日希紋冇番,,
悶死人喇..
孫女都冇番..
唉...1戈2戈病哂,,
小心身體NA,..
@@老師60米,,HAHA..
炎亞綸=陳偉麟WIN左..
估吾到L0R..- -'
屈定我中意佢,,
點解冇人話我中意東既..
我真心真意中意佢嫁-3-,,,
牙SIR甘老收山喇..
唉...........
今年D獎超0N9 L0R,,
智社WIN哂,,
垃圾既,,跳舞甘樣..
我地令戈佢多多聲喇..
D 牙SIR盲既L0R,,
火爆..; |
2007 年 12 月 10 日 星期一  |
| "* °×陸運會﹏ |`'°|!* |
分類: 未分類 |
一年一度至無聊又刺激既陸運會..
初頭要唱校歌..國歌..
又企又坐..
睇人比賽..
有d好睇..
有d作嘔..
我冇乜點睇..
靜系知我就悶死..
跑100米..吾系好累..
不戈我跑得好慢.,..
我對肥婆儀..傻音..孫女- -;
4儀大作戰= =;
吾知邊戈win,,,,
我冇乜所謂,,
反正..唯1支持我不在這..
跑得如何,,已沒所謂,,
心想著是他..
比完賽..著住短3短褲..
好爽牙,,風吹牙吹...
甘多班班3,,
我至中意3b戈件,,
我中意黑色,,
中意有領嫁..>_<
佢地戈件著系上泥好索..
我好中意牙>___<*
唉,,
同自己班任都吾好玩,,,
好鬼悶..
去到人地班坐..
gap都多戈人,,
嘻;=}*
放學好遲,..
搭車番去好晏lu;;..
系架車到訓得著喇..= ="
-3-..風景令到爆,,
得閒去玩先,,哈哈]]*
-------------------------
番到屋企..
見到謠上,,佢話吾玩江喇..
好..傷心...
東就甘癲左..
系到打自己..
我仲癲..搵野撕..
哈哈....東沒理我.
他掛心的並非我,,
我知..
哈..
或許我應嘗試我1戈人的感覺. |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 17 | »
|