♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 14
累積人氣: 243
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


◈`+白痴*gap班;°+ω 分類: 未分類

好笑好好笑..

笑到傻左lu,,,

今日小測...

好難...吾識做..

跟住英文堂..

miss入泥5分中..

戈戈系到傾計..

miss問我地傾咩..

1戈話我比人整壞眼鏡..

1戈話校園電視台...

1戈話亂毛[本班其1男花名*]好蠢..

1戈傾踢油的野..

搞出好多gap..

哈]]*1大輪早笑kai人喇..

成堂英文堂諗野..

跟住miss叫我地作文..

跟住數學堂..

你明就想訓..

我小小明..都好眼訓..

我死頂聽miss呂講= ="

跟住生物..

miss陳..放完假番泥..

系到教書..

可能我本身識d喇..

上佢堂有少少發夢..

跟住epa,,

李sir算是慘了,,,

得1堂教我地書..

教得好快下..

仲送聖誕功課--epa作業..

無奈!nG`

我有點想殺佢..

比甘多..吾洗玩牙..!!

跟住中文...

牙SIR叫我地作句..

叫我地功課戈D喇..

LAST,,班主任堂..

汁野家長日=大家的死期..*

N多野比牙媽睇,,

死喇死喇.

好在有D吾洗姐..

去死喇..

-----------------

番到屋企...

老公系到..同佢傾下計..

哈,,少少的1句話..

2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


♥**×﹍無聊鬼;傻小憶。°°`]]+* 分類: 未分類

番學好無聊..

仲想玩嫁ma我..

番學又累又想訓..

上英文堂...

Miss楊幫我地溫書..

同埋教D新野喇..

中文堂...

何SIR叫我地汁FILE准備家長日;

仲講埋會整張野比我媽睇,,驚-_______-"

跟住講書..

要我地背書...= =;

假期功課比埋我地..

數學堂..

做假期功課..

吾識做..

冇做,,發夢+睇MISS 同埋同學做數..

跟住食完飯...

世史...

教埋D戰爭戈D野極為無聊..

物理...

又比功課又教書..

D野都好明嫁NA..

可能以前聽戈下喇..

補課想訓..

- -;MISS楊話..

講1個中文比1蚊..

哈..好多人中招..-3-;

番到屋企......

老公番左好內..

我地冇講野...

我真想同佢講野..

旦系..我諗吾到講咩..

算喇..

如果佢想放手..

我冇所謂..

我想佢開心就得喇..

...................

佢突然話...

♥TuNg` x);;我很耐沒鍚過你吧

♥TuNg` x);;很不開心

我諗佢系咪玩我..

哈]],,不戈我笑得好甜..KAKA"*;

2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天


°+。°音的生日〃遇上多人*;…°o╯ 分類: 未分類

今日系12月12日..

系音B既生日..

又大1碎喇佢...

朝早累得多了..

我5點訓..8點幾到醒..

起身見不到老公..

我諗佢番學喇..

哈..

如果佢吾番,,我會煩佢嫁>\/<`

跟住玩下勁舞...

做功課..

全部亂做..

理得佢喇+}

錯哂都冇所謂..

心散了@@!*

1點9同牙音出街..

出門前見到老公上- -;

真快放既佢..

..出街熱死..

著左件黑色3..

行行下見到我丫媽,,

我認到佢,,佢又認到我..

終於認到我,,笑*;

佢同我地講野,,

我地系甘笑= =;好白痴

跟住佢同佢FD行街..

我同牙音繼續行..

....見到羅KAM同佢媽行..

把聲超熟...

正1死老鼠!!

去旺中...

牙音買左百6蚊3..

戈老闆系甘哄佢買..

真系覺得佢好慘..KAKA

佢買完到我買..

我買左手鏈同埋介指..

牙音話系我買比老公既..

我敢系話吾系喇..

介指邊有女送男嫁..- -;

只有男送女嫁MA,,

佢都有D神經既..

=\/=;;送左條手鏈比佢..

當生日禮物丫MA,,

嘻,,傻小憶好人呢-3-;;

到左5點,,走佬-,-!*

------------------------------

以後得閒要行下喇..

容乜易又好似今日周街行..

吾識路...= =;

----------------------

今日到此1遊..

諗起好多同老公既回憶..

老公,,你會記得我地D野嗎?

2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


× *,|°° 陸運會◆ \' 分類: 未分類

又系無聊既1日..

直頭吾聽d牙sir跟班坐..

悶到仆街.,,

識佢老母咩,,

傾計傾傾內..

夠姜捉我l0r,,

怕aH..

今日希紋冇番,,

悶死人喇..

孫女都冇番..

唉...1戈2戈病哂,,

小心身體NA,..

@@老師60米,,HAHA..

炎亞綸=陳偉麟WIN左..

估吾到L0R..- -'

屈定我中意佢,,

點解冇人話我中意東既..

我真心真意中意佢嫁-3-,,,

牙SIR甘老收山喇..

唉...........

今年D獎超0N9 L0R,,

智社WIN哂,,

垃圾既,,跳舞甘樣..

我地令戈佢多多聲喇..

D 牙SIR盲既L0R,,

火爆..;

2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


"* °×陸運會﹏ |`'°|!* 分類: 未分類

一年一度至無聊又刺激既陸運會..

初頭要唱校歌..國歌..

又企又坐..

睇人比賽..

有d好睇..

有d作嘔..

我冇乜點睇..

靜系知我就悶死..

跑100米..吾系好累..

不戈我跑得好慢.,..

我對肥婆儀..傻音..孫女- -;

4儀大作戰= =;

吾知邊戈win,,,,

我冇乜所謂,,

反正..唯1支持我不在這..

跑得如何,,已沒所謂,,

心想著是他..

比完賽..著住短3短褲..

好爽牙,,風吹牙吹...

甘多班班3,,

我至中意3b戈件,,

我中意黑色,,

中意有領嫁..>_<

佢地戈件著系上泥好索..

我好中意牙>___<*

唉,,

同自己班任都吾好玩,,,

好鬼悶..

去到人地班坐..

gap都多戈人,,

嘻;=}*

放學好遲,..

搭車番去好晏lu;;..

系架車到訓得著喇..= ="

-3-..風景令到爆,,

得閒去玩先,,哈哈]]*

-------------------------

番到屋企..

見到謠上,,佢話吾玩江喇..

好..傷心...

東就甘癲左..

系到打自己..

我仲癲..搵野撕..

哈哈....東沒理我.

他掛心的並非我,,

我知..

哈..

或許我應嘗試我1戈人的感覺.