♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 16
累積人氣: 245
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


-`]除了想你`掛你`愛你`..實在不知還可以做什麼!* 分類: 未分類

-`]除了想你`掛你`愛你`..實在不知還可以做什麼!*

呢句野..正合我心意-3-..

早戈老公起身..

吾見佢真慘..-/\-

平安夜...想佢陪我..

到佢醒戈時..

到我訓...,

我細佬邊玩跑..

邊發火..0n的...

我牙..玩太鼓..打爆機= ="

勁牙..哈哈..

到左9點幾..

佢同我講..

佢又去網巴喇..

而我..

又系自己1戈倒數聖誕..

哈..

有時1戈人也不錯吧..

2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天


╳×﹏∮*孤獨,,有誰伴我!?..﹏◈"∥↗↘ 分類: 未分類

又系得自己既1日,,

朝早細佬系到打機..

下午跟左牙媽去姑媽聖企..

拎番佢部psp玩..

我就系屋企玩牙玩..

玩到厭..

聽下歌..

跟住落街幫細佬跑點,,

甘就1日喇..

自己1戈系屋企好悶..

....

可能我激嬲左老公..

佢嬲左我..

有點想喊..

.....

音就好喇..

出去玩....

有老公陪,,我?

有既孤單吧?

到在甘晏都冇人番屋企..

好悶...

唉...]*

老公番泥...

我好想打比佢..

旦系我吾想自己出聲話打..

 

唉/口\''

收山`

2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天


- ◈`-( 苦悶,,因為小了你在我身邊..〞[]*, 分類: 未分類

又系玩既1日..

愈玩愈覺得悶...

可能小左老公系到掛...

夜晚...又去左網巴打機...

想打比佢叫佢陪我都吾得喇..

只好同fd傾傾計甘就戈左d時間,,

今日都幾開心既..

問到牙爸拎到120蚊..

又可以買野喇...

=_=\/*

2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


*,||--*!,聖誕聯歡﹉× 分類: 未分類

聖誕聯歡..戈戈都甘開心..

有野食aH`=]

正爆..

緊系喇..

今次吾洗自己出錢..

潘SIR出500資助我地買野食..

哈..講系泥就痴線..

56包紙包野飲..

10支汽水..

其他野食..

總之多到食吾哂..

好飽牙-VVV-"...

戈戈都食得好飽..=]

嘻...`

我都拎左D野飲野食比我細佬..

=VVV=;

跟住去禮堂敬師同興祝..

班班都整得好令丫D野..

不戈吾夠我地班令-W-;

我地送埋比MISS楊嫁..

3戈班主任..

夠我地正嗎?

呵...

MISS呂送花+卡..

勞SIR送足球+卡..

MISS楊送模型+卡..

我地好有意思嫁,,-3-..

跟住成班上去唱歌-

愛是不保留

...

比人推去前面唱..

好挑牙..

仲好魚喇..

都吾系好識唱..

陰公。

唱埋聖誕歌洛台..

睇一夜sinG既其中。

好鬼正牙=____=`

 

放學番屋企..

放低D野..

玩陣電腦..

跟住又番去1夜SINg`光..

初頭都0k既..

跟住有戈f.1既白痴仔唱左帝女花..

搞到我有點反胃..

仲想嘔..

好左洗手間被..

好銀挑l0r..

都吾明佢點入決賽..

想殺人咩..

知自己把聲點就吾好上喇..吾該..

我自己都有自知之明都冇玩呢d野喇..

跟住番去聽...

到左差吾多走佬既半戈中前..

整埋d卡衷歌搞到我想死lr..

白痴到死..

搞到我吾知自己幾碎l0r..

作嘔,,,

跟住睇一夜sinG`光老師片..

笑到仆街..

KAI,,KAI好搞野丫..

哈哈,,笑到吾知點..

跟住番屋企..

食野+玩..

------------------

老公叫我打比佢..

我吾敢打..

沙聲丫..

鬼叫我去左一夜SING光咩..

哎到沙哂..

-33333-V算喇..

不戈佢都吾知發咩火..

好鬼惡..

我系佢老婆泥嫁,,甘惡做咩W0!,,

系有少嬲佢嫁..

2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


,,`▲*恨上了功課//|-]* `!,,多得像死似的。... 分類: 未分類

又系痛苦既一天。..

朝早做問卷調查同埋選舉丫..

投咩都講餐..

煩死人喇...

做功課系甘做..

真系想冇功課l0r...

P.E堂,,自由活動=]

我同駱其打羽毛..

好,,ZXY,,

自己打自己,,,,

同佢傾下計..吹吹水..

就1堂喇..

幾無聊*],,

跟住普通話...

個人演講..比分丫...

又無聊又好笑..

睇下電視又系1堂..

中文堂...

至累人憎的1堂..

比埋我地作..

本原得番好少..

又多左喇..唉...

冇野搵野做..

何SIR話又同學[男仔]既家長話..

中文冇功課做W0..

點會冇牙..

多的是喇..

戈條仆街同我小心D牙..

比我知乜水..

我仲吾打膠你..

我真系吾系人L0R..

火爆..!

跟住英文堂..

又系比功課..

唉,好撚多牙..

冇野搵野做牙..

我地系人泥嫁..吾系機械人..

吾可以24小時做功課嫁..

仆街牙..

-------------------------

番到泥..

見到老公番..

又系冇乜講野..

到我老母吹我訓..

佢叫我打比佢W0..

我咪同佢講自己搵老婆同佢傾..

佢就自己同自己講野..傻,,既L0R`[