| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 24 日 星期一  |
| -`]除了想你`掛你`愛你`..實在不知還可以做什麼!* |
分類: 未分類 |
-`]除了想你`掛你`愛你`..實在不知還可以做什麼!*
呢句野..正合我心意-3-..
早戈老公起身..
吾見佢真慘..-/\-
平安夜...想佢陪我..
到佢醒戈時..
到我訓...,
我細佬邊玩跑..
邊發火..0n的...
我牙..玩太鼓..打爆機= ="
勁牙..哈哈..
到左9點幾..
佢同我講..
佢又去網巴喇..
而我..
又系自己1戈倒數聖誕..
哈..
有時1戈人也不錯吧..
|
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
| ╳×﹏∮*孤獨,,有誰伴我!?..﹏◈"∥↗↘ |
分類: 未分類 |
又系得自己既1日,,
朝早細佬系到打機..
下午跟左牙媽去姑媽聖企..
拎番佢部psp玩..
我就系屋企玩牙玩..
玩到厭..
聽下歌..
跟住落街幫細佬跑點,,
甘就1日喇..
自己1戈系屋企好悶..
....
可能我激嬲左老公..
佢嬲左我..
有點想喊..
.....
音就好喇..
出去玩....
有老公陪,,我?
有既孤單吧?
到在甘晏都冇人番屋企..
好悶...
唉...]*
老公番泥...
我好想打比佢..
旦系我吾想自己出聲話打..
唉/口\''
收山` |
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
| - ◈`-( 苦悶,,因為小了你在我身邊..〞[]*, |
分類: 未分類 |
又系玩既1日..
愈玩愈覺得悶...
可能小左老公系到掛...
夜晚...又去左網巴打機...
想打比佢叫佢陪我都吾得喇..
只好同fd傾傾計甘就戈左d時間,,
今日都幾開心既..
問到牙爸拎到120蚊..
又可以買野喇...
=_=\/* |
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
| *,||--*!,聖誕聯歡﹉× |
分類: 未分類 |
聖誕聯歡..戈戈都甘開心..
有野食aH`=]
正爆..
緊系喇..
今次吾洗自己出錢..
潘SIR出500資助我地買野食..
哈..講系泥就痴線..
56包紙包野飲..
10支汽水..
其他野食..
總之多到食吾哂..
好飽牙-VVV-"...
戈戈都食得好飽..=]
嘻...`
我都拎左D野飲野食比我細佬..
=VVV=;
跟住去禮堂敬師同興祝..
班班都整得好令丫D野..
不戈吾夠我地班令-W-;
我地送埋比MISS楊嫁..
3戈班主任..
夠我地正嗎?
呵...
MISS呂送花+卡..
勞SIR送足球+卡..
MISS楊送模型+卡..
我地好有意思嫁,,-3-..
跟住成班上去唱歌-
愛是不保留
...
比人推去前面唱..
好挑牙..
仲好魚喇..
都吾系好識唱..
陰公。
唱埋聖誕歌洛台..
睇一夜sinG既其中。
好鬼正牙=____=`
放學番屋企..
放低D野..
玩陣電腦..
跟住又番去1夜SINg`光..
初頭都0k既..
跟住有戈f.1既白痴仔唱左帝女花..
搞到我有點反胃..
仲想嘔..
好左洗手間被..
好銀挑l0r..
都吾明佢點入決賽..
想殺人咩..
知自己把聲點就吾好上喇..吾該..
我自己都有自知之明都冇玩呢d野喇..
跟住番去聽...
到左差吾多走佬既半戈中前..
整埋d卡衷歌搞到我想死lr..
白痴到死..
搞到我吾知自己幾碎l0r..
作嘔,,,
跟住睇一夜sinG`光老師片..
笑到仆街..
KAI,,KAI好搞野丫..
哈哈,,笑到吾知點..
跟住番屋企..
食野+玩..
------------------
老公叫我打比佢..
我吾敢打..
沙聲丫..
鬼叫我去左一夜SING光咩..
哎到沙哂..
-33333-V算喇..
不戈佢都吾知發咩火..
好鬼惡..
我系佢老婆泥嫁,,甘惡做咩W0!,,
系有少嬲佢嫁.. |
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
| ,,`▲*恨上了功課//|-]* `!,,多得像死似的。... |
分類: 未分類 |
又系痛苦既一天。..
朝早做問卷調查同埋選舉丫..
投咩都講餐..
煩死人喇...
做功課系甘做..
真系想冇功課l0r...
P.E堂,,自由活動=]
我同駱其打羽毛..
好,,ZXY,,
自己打自己,,,,
同佢傾下計..吹吹水..
就1堂喇..
幾無聊*],,
跟住普通話...
個人演講..比分丫...
又無聊又好笑..
睇下電視又系1堂..
中文堂...
至累人憎的1堂..
比埋我地作..
本原得番好少..
又多左喇..唉...
冇野搵野做..
何SIR話又同學[男仔]既家長話..
中文冇功課做W0..
點會冇牙..
多的是喇..
戈條仆街同我小心D牙..
比我知乜水..
我仲吾打膠你..
我真系吾系人L0R..
火爆..!
跟住英文堂..
又系比功課..
唉,好撚多牙..
冇野搵野做牙..
我地系人泥嫁..吾系機械人..
吾可以24小時做功課嫁..
仆街牙..
-------------------------
番到泥..
見到老公番..
又系冇乜講野..
到我老母吹我訓..
佢叫我打比佢W0..
我咪同佢講自己搵老婆同佢傾..
佢就自己同自己講野..傻,,既L0R`[ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|