| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 31 日 星期一  |
| [▌°+倒數,,我哭了,,有誰知道我為何哭?﹡ |
分類: 未分類 |
倒數新的1`年..
回憶我這年..
得戈什麼?
失戈什麼?
呵...我失的記憶回來了..
2006年12月31..
某某說的那1`番話..
令我開始哭了..
為何今天要見到你上msn`
我很討厭你..
系非常..
你知道嗎?
我不想哭的...是你...是你...
令我如何哭....
睡了1整天`
我傻了..傻了..
我不知道..
我..不想知...也很想知..
瘋..
5...4...3...2...1
新的1年吧..
-----------------------------
好開心...
仲有人撐我...
我吾知佢系咪中意左我...
【私聊】波羅→ ◇小羽‵ 說:羽羽,.我唔會放棄你加.
我諗吾會中意我掛..嘿..
@v@牙哥`!!
|
2007 年 12 月 29 日 星期六  |
| °×`◆[|°我可以為你做的事,,你感受到嗎?ˇ'!||° |
分類: 未分類 |
呵..不明白..
我是多麼傻..
每天只會等你..
無論你未起身..
搵野食..
總是我在等你..
曾己何時..
我又系等緊1`個人..
戈戈人的確好傷我既心..
令我對愛情有另1`種睇法..
討厭了等人...
為了你..再次等..
你又比戈D咩答案我..
-------------------------
玩玩..訓訓..
又是我的1`天..
沒了你..何來快樂..
的確你系我身邊..
旦系我沒有快樂..
你..在理會你的朋友..
我?永是孤獨的那1`個..
朋友問我..
我簡你定麟..?
好吾明..我同麟玩..
跟本我吾中意佢..
旦系我中意你牙..
你知吾知...
若不知..可能系我做得不好了..
只停留你的朋友級別..
若知..為何你要這樣對我..
我好辛苦牙..!
我好想系你身邊牙..
對吾住..我真系忍吾住喊..
記得你吾比我喊..
可是..我真的忍不住我的..... |
2007 年 12 月 27 日 星期四  |
| `°ღ 愛 情 ; 我 算 是 嗎? |
分類: 未分類 |
好似傻婆丫我..
每日幫佢做野..
到頭泥,,
我得戈乜野..?
搵人講我聽..
冇...
我做既野..吾會令感動..
吾會覺得可惜..
吾覺得真貴.
♥?有心冇力..?
哈..不知道..
等?我覺得佢有感覺既會知我做咩..
蚊..好似想分喇..
我?系咪跟?
-----------------------------------------
到你出聲叫打喇..
我打比你..
傾d無聊野..
傾完你訓收線..
你有關心戈我..
有冇哄我開心...
...................
1句說話恢不說..
算什麼意思.. |
2007 年 12 月 26 日 星期三  |
| ◆﹡]..+想的可同真實的1`樣嗎?"…×°[]〃 |
分類: 未分類 |
唉..
又早戈老公醒..
同佢傾吾到2句..
夠竟呢段感情..
系咪應該結束..
佢重視既系佢既自由..
我都系..
旦系我系因為佢..
旦佢?
系想點..
1旦分開了..
我的心又會不捨得..
因為我中意佢...........
佢知吾知我呢戈老婆既`存在`嫁..!?
我真系吾明..
或者我系好蠢既人喇..
配吾上你既高貴玩樂..
又訓晏教.. |
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
| ●|*!晚..獨過這慢長的,有誰知道?*× |
分類: 未分類 |
=____=*晏訓早起..
我系假期既特徵,,
呵..-3-"
睇住細佬玩跑..
自己玩下太鼓..
甘就差不多1日..
諗住幫細佬玩..
竟然識左1戈男仔..
玩玩下,,
細佬無喇喇叫左佢老公= ="
作嘔..
tb,,=口=;
系夜晚..見到剎叔本人上...
佢話好掛住我呢戈傻妹..
同埋牙諾...呢戈人..
1年前..唉=[
吾好提番..
今晚又系自己..
真想同老公出去玩..
佢又系邊...?
打機打夠佢喇佢..
唉..]` |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|