| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 19 日 星期三  |
| !! <<*..唉,,好煩牙..+___}} |
分類: 未分類 |
又系番學喇..
不戈今日番學好開心..
朝早上堂..
地理,,好好好笑L0R..
搞埋D死爛GAP,,
笑到傻傻傻左..
DT堂..整到手痛極了..
嗚..沒人可憐我..
數學堂...
D數可以話易..
可以話難..
我太蠢喇..!!
跟住ART,,
MISS冇番,,
戈戈都話正..
系到做功課,,
抄牙抄..勁爆..
------------------
番到屋企.*]
佢仲未番..
就算佢番到又點.
我可以做到D咩,,
講到D咩,,
我跟本....唉..
或者有人話..
我跟本系到玩緊呢段感情..
旦系..我吾認我系玩..
中意1戈人,,連佢既安危都擔心的,,
呢樣我有..
每天也想著他..
做什麼..
他有嗎??!?
|
2007 年 12 月 18 日 星期二  |
| 【+.。又番學喇,,日子總是慢慢的,,苦X*,, |
分類: 未分類 |
又系番學喇..
堂堂都甘悶..
不戈都有N多GAP..
笑死甘喇..
至慘系3英之後補課..
我偷做假期功課..
理得佢,,
佢睇吾到咪得L0R>V<"
做牙做....
時間戈得快..
又放學..
番屋企又做,,
我諗得番要做LU-3-,,
哈..
番到屋企玩電腦,,
玩江,,,比人整..
我咪整番條8婆..
8婆戈FD問我乜鬼野事整佢.
我咪照直講..
叫佢咪打番我L0R..
我怕佢老母,,
死渣MA,,
人生有乜水吾會死,,
1定會經戈嫁,,
老公同佢講我系佢FD,,夠姜打我,,
想笑又想喊..
原來我只系佢1位既朋友..
知道了.....
我只是你的朋友已..
我當你系我老公..
你...
沒氣再說。 |
2007 年 12 月 17 日 星期一  |
| ೊ*1句話,,令我哭了..也令他更我吧?◆°|| |
分類: 未分類 |
仲記得尋晚...
我吾得閒打比佢..
佢都吾系好開心..
做完野..好晏]]*
M,,痛左仆街..
冇人幫到我...T^T哭`
飲野..理得自己病左佢喇..
岩岩佢入左泥..
我系到打救命..
佢問我咩事..
我好想答佢..
旦系真系吾想佢擔心我,,
我講左句沒事,,不用管..
佢講左句妖...
冇野講..
跟住走左.....
我覺得系我錯..
我吾應該..
我喊...
佢嬲左我喇...
.....................
對不起。
---------------------------
吾洗番學..
唯1可以做的..
幫佢掛機好了..
自己搵野消磨時間,,
轉眼間..
又到了放學時間..
佢番左泥..
掉左戈AC..
我冇理佢..
隨緣吧... |
2007 年 12 月 16 日 星期日  |
| `〞"+..ˇ家長日||*﹎有誰明白自己的苦處?!,,╮ |
分類: 未分類 |
家長日..
朝早起身..
老公又系未醒..
跟住玩陣去左學校..
好緊張...
1泥驚牙媽系MISS+牙SIR話我呢樣戈樣,,
2泥又驚差到冇人有..
3泥我驚我喊...
時間戈得幾快..
1戈1戈1見完..
表情各有不同..
怕了...
到我了...
好驚...
1直逃避MISS既眼光..
MISS叫我望番泥..
=﹏﹏="
我肥左3樣,,,,
牙媽同MIDD呂系甘講..
-,-*搞到我要講野..
保住我既形象X],,
見完喇..
即刻跑洛去...搵詩涵佢地..
詩涵未拎..不戈下戈到佢..
希汶真系慘做班長..
幫牙SIRR & MISS同家長影相..
不戈佢地班,,都怪怪的..
要影相...超無奈..
希汶平均分54點幾..
詩涵拎喇..
緊張=_____="
等左1陣出泥喇佢..
佢喊...T^T",,
我睇佢張野,,都吾系好差姐..
有58點幾..
嘩...甘我都喊得喇..
甘差...
唉...跟住佢走左LU..
我等埋盲腸炎拎..
佢差D高戈我,,
我挑佢肥7樣..
都同我差吾多高..
真想殺左佢..
好在高佢少少吾系我地位不保!!,,
番到堅企...
牙媽買左M記.比我食..
正牙>___<"
跟住玩電腦,,訓教丫..
甘就1日喇..呵!, |
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
| !!*×◆夜中,,唯你伴我..傻〞]],, |
分類: 未分類 |
朝早起身..
見到細佬玩電腦..
跟住佢去番學我先有得玩..
玩玩玩..
愈玩愈悶...
唉,,,,
上左甘內..
仲未見老公起身..
有D掛住佢呢隻豬頭..
1戈中1後..細佬放學..
買左M記番泥食..
好正,,益埋我!~
大約1點到喇..
老公上喇..
跟住我繼續玩..
因為佢上左就0K,,
呵呵...
我激爆牙音..
話我冇3出街..
搞到佢吾敢出去見1戈令佢心動既人,,
無膽見自己中意既人,,=,="
繼續玩牙玩..玩到累了..
就同FD子傾傾計..
甘就1日喇..
到左夜晚....
老公竟然叫我打比佢..
跟住...我打比佢..
傾傾傾..= =;
傾到無野講..
叫我唱歌..
我真系識唱..旦系沙聲吾得丫MA..
跟住話訓教..收線..
..睇戲..睇到5點訓.. |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 17 | »
|