♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 15
累積人氣: 244
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 19 日  星期三   晴天


!! <<*..唉,,好煩牙..+___}} 分類: 未分類

又系番學喇..

不戈今日番學好開心..

朝早上堂..

地理,,好好好笑L0R..

搞埋D死爛GAP,,

笑到傻傻傻左..

DT堂..整到手痛極了..

嗚..沒人可憐我..

數學堂...

D數可以話易..

可以話難..

我太蠢喇..!!

跟住ART,,

MISS冇番,,

戈戈都話正..

系到做功課,,

抄牙抄..勁爆..

------------------

番到屋企.*]

佢仲未番..

就算佢番到又點.

我可以做到D咩,,

講到D咩,,

我跟本....唉..

或者有人話..

我跟本系到玩緊呢段感情..

旦系..我吾認我系玩..

中意1戈人,,連佢既安危都擔心的,,

呢樣我有..

每天也想著他..

做什麼..

他有嗎??!?

2007 年 12 月 18 日  星期二   晴天


【+.。又番學喇,,日子總是慢慢的,,苦X*,, 分類: 未分類

又系番學喇..

堂堂都甘悶..

不戈都有N多GAP..

笑死甘喇..

至慘系3英之後補課..

我偷做假期功課..

理得佢,,

佢睇吾到咪得L0R>V<"

做牙做....

時間戈得快..

又放學..

番屋企又做,,

我諗得番要做LU-3-,,

哈..

番到屋企玩電腦,,

玩江,,,比人整..

我咪整番條8婆..

8婆戈FD問我乜鬼野事整佢.

我咪照直講..

叫佢咪打番我L0R..

我怕佢老母,,

死渣MA,,

人生有乜水吾會死,,

1定會經戈嫁,,

老公同佢講我系佢FD,,夠姜打我,,

想笑又想喊..

原來我只系佢1位既朋友..

知道了.....

我只是你的朋友已..

我當你系我老公..

你...

沒氣再說。

2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


ೊ*1句話,,令我哭了..也令他更我吧?◆°|| 分類: 未分類

仲記得尋晚...

我吾得閒打比佢..

佢都吾系好開心..

做完野..好晏]]*

M,,痛左仆街..

冇人幫到我...T^T哭`

飲野..理得自己病左佢喇..

岩岩佢入左泥..

我系到打救命..

佢問我咩事..

我好想答佢..

旦系真系吾想佢擔心我,,

我講左句沒事,,不用管..

佢講左句妖...

冇野講..

跟住走左.....

我覺得系我錯..

我吾應該..

我喊...

佢嬲左我喇...

.....................

對不起。

---------------------------

吾洗番學..

唯1可以做的..

幫佢掛機好了..

自己搵野消磨時間,,

轉眼間..

又到了放學時間..

佢番左泥..

掉左戈AC..

我冇理佢..

隨緣吧...

2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天


`〞"+..ˇ家長日||*﹎有誰明白自己的苦處?!,,╮ 分類: 未分類

家長日..

朝早起身..

老公又系未醒..

跟住玩陣去左學校..

好緊張...

1泥驚牙媽系MISS+牙SIR話我呢樣戈樣,,

2泥又驚差到冇人有..

3泥我驚我喊...

時間戈得幾快..

1戈1戈1見完..

表情各有不同..

怕了...

到我了...

好驚...

1直逃避MISS既眼光..

MISS叫我望番泥..

=﹏﹏="

我肥左3樣,,,,

牙媽同MIDD呂系甘講..

-,-*搞到我要講野..

保住我既形象X],,

見完喇..

即刻跑洛去...搵詩涵佢地..

詩涵未拎..不戈下戈到佢..

希汶真系慘做班長..

幫牙SIRR & MISS同家長影相..

不戈佢地班,,都怪怪的..

要影相...超無奈..

希汶平均分54點幾..

詩涵拎喇..

緊張=_____="

等左1陣出泥喇佢..

佢喊...T^T",,

我睇佢張野,,都吾系好差姐..

有58點幾..

嘩...甘我都喊得喇..

甘差...

唉...跟住佢走左LU..

我等埋盲腸炎拎..

佢差D高戈我,,

我挑佢肥7樣..

都同我差吾多高..

真想殺左佢..

好在高佢少少吾系我地位不保!!,,

番到堅企...

牙媽買左M記.比我食..

正牙>___<"

跟住玩電腦,,訓教丫..

甘就1日喇..呵!,

2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


!!*×◆夜中,,唯你伴我..傻〞]],, 分類: 未分類

朝早起身..

見到細佬玩電腦..

跟住佢去番學我先有得玩..

玩玩玩..

愈玩愈悶...

唉,,,,

上左甘內..

仲未見老公起身..

有D掛住佢呢隻豬頭..

1戈中1後..細佬放學..

買左M記番泥食..

好正,,益埋我!~

大約1點到喇..

老公上喇..

跟住我繼續玩..

因為佢上左就0K,,

呵呵...

我激爆牙音..

話我冇3出街..

搞到佢吾敢出去見1戈令佢心動既人,,

無膽見自己中意既人,,=,="

繼續玩牙玩..玩到累了..

就同FD子傾傾計..

甘就1日喇..

到左夜晚....

老公竟然叫我打比佢..

跟住...我打比佢..

傾傾傾..= =;

傾到無野講..

叫我唱歌..

我真系識唱..旦系沙聲吾得丫MA..

跟住話訓教..收線..

..睇戲..睇到5點訓..