溫習堂..開始背書..
背極都吾入腦=.="
忽-
系到今日會吾會寫戈東字..
H0`在吾洗寫..
因為本書冇..哈哈!*
EPA考試*....
好難牙..
李文勁出甘難..有撚用麼..!
我諗都合格...
D問題諗爆腦都吾識..
嗚..=[
小息..去玩=]
戈戈都知我寫左老公仔名..
系到問我今日有冇寫錯..
=.="嗚..
我話今日冇得寫..嘿=]
佢到仲叫東東..甘= =
嗚..分明蝦我..
牙茵叫圭我東東嫂..
我問牙東乜水..
-.-"講真我老公改左真名好內..
只不戈佢自己都中意戈東字..
吾中意佢E+戈名..
我都中意戈東字多D!=]
好名XP`
MATHS TSA-.....-"
好EASY..*
=.=戈戈系小息系到溫..
我冇牙-.-"
1定比我勁N多喇..
我覺得TSA溫吾溫都系甘渣MA..
考你記憶力..
如果好既..1定記得哂D野..
放學*...
飛番泥屋企= ="!
唉..又冇得去睇黑澀會..
鬼叫幫老豆興祝生日咩..
系甘嫁LA..=[
----------------------
聽日系LAST` 1`科系C.I.T``
YA!*戈埋聽日吾洗煩溫書LA=]
KAKA``
--------------------------
食飯食得好飽..
鮑參翅肚...
食到嘔..- -
我都吾系好中意食..- -
系到食零食..=.="
正牙>_<`
kaka`
10點9番屋企..
好眼訓- -`
|