番學派卷...
好低分丫...
成績如下..;;
C.I.T;;39*!
Eng 0ral;;53*!
CHINESE HIST0RY;;73.5*!
CHEM;;69*!
唉..派左呢d渣..
eng總分76.....趺左n多丫=[
--------------------------
同細佬哎大交...
鬼叫佢吾比我玩..
叫左佢好多次喇..
又話埋呢場多啦a夢..
0r..玩多場跑先喇..
我真系想殺左佢..
忽人有限度嫁..
吾好以為自己大哂喇..
正垃圾!!..
諗起都火都泥..
-------------------------
淡的原因是我錯嗎?
對..1定系..
對不起沒用了..
後悔有什麼用..
他教懂了我..
有d野系甘就系甘..
冇得變番好....
吾緊要..如果真系甘我唯有等..
相信有1日佢會番泥哎我1聲..
老婆..
|