好似傻婆丫我..
每日幫佢做野..
到頭泥,,
我得戈乜野..?
搵人講我聽..
冇...
我做既野..吾會令感動..
吾會覺得可惜..
吾覺得真貴.
♥?有心冇力..?
哈..不知道..
等?我覺得佢有感覺既會知我做咩..
蚊..好似想分喇..
我?系咪跟?
-----------------------------------------
到你出聲叫打喇..
我打比你..
傾d無聊野..
傾完你訓收線..
你有關心戈我..
有冇哄我開心...
...................
1句說話恢不說..
算什麼意思..