- -"""shut up!!!! S1u Fei *
* ++ 3C ers*開心ing*]]**
 
 
2007 年 4 月 14 日  星期六   晴天
2007-04-14

琴日IONE之後

7:00係旺角坐火車番上水~~~

8:00度番到去...

以為佢地未起身

所以去左M記..

等到9:00 先上去~

番到去...原來無人HM....ORZ

好想打人~~~

即刻開電腦

超眼訓......但係都繼續玩勁舞~~

THEN10點度sleep左

訓到2:30度起身

同人MSN......-.-"""

原來你地.....kekekekekekeke

要溝咪溝lor.....=]=]=]=]=]

希望你地成功xD""""

之後又開勁舞~~~

E2日玩勁舞玩到DIN.....

2日之內拎左3M經~~~

玩到頭都暈....

覺得自己8K廢左好多..我要練番= =""""

THEN.........到夜晚...

睇人日記...

-V-""""講番琴日D野....

THEN唔想講...

AFTER THAT 打完 BYE*

刊登時間︰2007-04-14 08:13 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 smallfatXDD 的日誌)


chinkiukiu 於 2007-04-15 11:30 PM 發表:
=V=" 樓上果位HI [洗唔洗對果句野反應咁大!?]XD
小肥-.-"
你想點先....果句野擺明串啦下話!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.=""""下- -~幾時有串呀
Posted at 2007-04-17 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bestkaho 於 2007-04-15 10:39 PM 發表:
邊個要溝人呀- - 你成日打機 唔悶嫁 --
回下我啦 -- "
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-333-"諗到喇~~
打咩機先- -"""你知你所講既機...好多機架啵-33-"
Posted at 2007-04-17 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 smallfatXDD 的日誌 ]


smallfatXDD

暱稱: 小肥*%*
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

最新日誌

-33-"
2007-05-02
2007-04-14
2007-04-10
=]=]=]=]


日誌分類

全部 (204)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。