最近的日子,都是有電腦卻沒得上網… 好吧,我就慢慢的等•也許不知道要等多耐…呵呵~~
9月28日回到學校..一回去就立即去考試..不過還是不懂.太難了
一定死定啦.. 之後去看弄上網的東西,上網的計劃變了很多對於討厭複雜的我完全不明白•
只知道多少錢什麼的..其他都不管•不過第二日去問那麼計劃都變不同啦..我真係想問邊先係真架~~ 日日都改><
唉…
還好吧..期待9月26的降臨~~呵呵~~
完全沒有開學的氣氛..真的..開學2日都係沒有堂要上的•唉..之後要補返這2天的課了..呵呵~~
不過就係咁無啦啦放咗兩日GE假.
|