人生第一次選體育好似打仗
人們都真的有病的..一早就走去選體育..好似神經有問題一樣..
學校都唔知點搞GA..明知咁多人點搶呀..
最後有D同學選唔到自己想上GE堂..
幸好我都算戰勝了..雖然原本想上台拳架.不過最後都係選了TENNIS..呵呵~都算OK啦..唔係SWIMMING..都唔錯GE啦..
呵呵~~
今次我算戰勝..戰敗都不知說活該還是....可憐囉..