好吧..最近的宿舍生活...
其中一份生日禮物....別人給我的魚魚^^
佢個名叫"雀雀"..雖然佢個樣真係唔多好睇不過我都係咁愛佢GE..呵呵~~""雀雀"之後多多指教啦...
還有隔離房的同學..給我做了奇怪的指甲..說真的這樣的生活都幾無聊,,不過都算有趣GE..
明天是一個學會舉辦活動..不知道會不會有一些我覺得奇怪的事情會發生呢..><