[*-*}"i-pod仔◎.←
估下我係邊個?
smartwilson
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
smartwilson
暱稱: *小飛象*
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
«
‹
March 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
又一個星期日
•
好耐冇打blog啦
•
yeah
•
你好野
•
去咗機場....
文章分類
•
全部
(19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 03 月 (2)
•
2010 年 01 月 (2)
•
2009 年 12 月 (1)
•
2009 年 11 月 (2)
•
2009 年 10 月 (1)
•
2009 年 09 月 (1)
•
2010 年 03 月 (2)
•
2010 年 01 月 (2)
•
2009 年 12 月 (1)
•
2009 年 11 月 (2)
•
2009 年 10 月 (1)
•
2009 年 09 月 (1)
•
2009 年 06 月 (1)
•
2009 年 04 月 (1)
•
2009 年 03 月 (1)
•
2008 年 02 月 (3)
•
2008 年 01 月 (4)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
babiic0
LoVEyOu1220
benny07
meistitch
tungtung113
kinkin0000
m6a3n0d3y0
peterwong24
cherry03069
tom1c01
ckm_1995
SusannaSo
顯示全部(29)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 37
今日人氣: 0
累積人氣: 1140
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 3 月 27 日 星期五 驟雨
.....
分類:
未分類
今日好鬼開心呀
放咗學後,喺雨天操場「捉」象棋有人俾我食曬d棋(我太利害)剩下隻「帥」哈哈!跟住去打乒乓波,有兩條三唔識七的友仔走過來搶咗去玩(
\_/)
發表時間:2009-03-27 11:08 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 smartwilson 的日誌
)
敏 於 2009-03-28 10:49 PM 發表:
因為同=[]=hi
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
hi 敏
Posted at 2009-04-14 11:41 PM [
編輯
] [
刪除
]
sonia_man
於 2009-03-28 10:03 PM 發表:
cm
我係小學6b23號呀=]
s0nia呀
記得嗎?xdd
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我記得你
sonia嚒
Posted at 2009-04-14 11:43 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 smartwilson 的日誌
]