[*-*}"i-pod仔◎.←
估下我係邊個?
smartwilson
暱稱: *小飛象*
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
又一個星期日
好耐冇打blog啦
yeah
你好野
去咗機場....
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 37
今日人氣: 3
累積人氣: 1148
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 26 日  星期六   陰晴不定


去咗機場.... 愉快 分類: 未分類

琴日9:30起咗身(好耐未試過咁早起身)
跟住就去玩屯門市中心搭E33去機場
去到機場,去咗Burger King食野
食完野之後左問右問終於去到4D戲院啦
入咗戲院坐咗陣就有得睇阿凡達
阿凡達好鬼好睇,D特技好勁
隻雀好型,我好想騎上去玩
好好睇呀好想睇多次^_^
睇完之後又搭S64去東薈城行
行咗冇幾耐就去咗食BBQ buffet(好正:P)
食完之後就行outlet(悶死)
買咗對鞋就走佬
(呀媽話果對鞋要著10年)
(跟本冇可能,我著5年都唔G得唔得)
搭E33返屯門
返到屯門已經10:30(好攰)
跟住搭的的返屋企






訪客留言 (返回 smartwilson 的日誌)


kaoru0710 於 2009-12-27 08:03 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hollylam 於 2009-12-27 04:50 PM 發表:
CM FOR 靚仔`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
多謝兩位人兄既cm
^_^
Posted at 2009-12-28 04:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]