琴日9:30起咗身(好耐未試過咁早起身)
跟住就去玩屯門市中心搭E33去機場
去到機場,去咗Burger King食野
食完野之後左問右問終於去到4D戲院啦
入咗戲院坐咗陣就有得睇阿凡達
阿凡達好鬼好睇,D特技好勁
隻雀好型,我好想騎上去玩
好好睇呀好想睇多次^_^
睇完之後又搭S64去東薈城行
行咗冇幾耐就去咗食BBQ buffet(好正:P)
食完之後就行outlet(悶死)
買咗對鞋就走佬
(呀媽話果對鞋要著10年)
(跟本冇可能,我著5年都唔G得唔得)
搭E33返屯門
返到屯門已經10:30(好攰)
跟住搭的的返屋企
|