好嘢今日同阿媽行街
本身諗住去jusco個market買野
but after買完嘢阿媽話要睇下有冇漫遊有冇得買咭
個sell屎話要用3G電話先可以打到返HK
so阿媽去睇3G電話大約30min
阿媽去咗T.ONE MOBLIC度睇
見到 LG ($1980)(GT505)& sony ericsson ($1580)(W595) [大家都係3G]
個sell屎話W595好
but我死都係話要LG
個sell屎最尾減咗$120賣咗比我地
我好開心
but我阿媽話太貴so我要貼返$200比佢T_T
但係我e家都係咗開心
我阿媽話原本要12月先買比我^.^
|