[*-*}"i-pod仔◎.←
估下我係邊個?
smartwilson
暱稱: *小飛象*
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
又一個星期日
好耐冇打blog啦
yeah
你好野
去咗機場....
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 37
今日人氣: 2
累積人氣: 1166
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 17 日  星期六   清涼


好嘢..... 開心 分類: 未分類

好嘢今日同阿媽行街
本身諗住去jusco個market買野
but  after買完嘢阿媽話要睇下有冇漫遊有冇得買咭
個sell屎話要用3G電話先可以打到返HK
so阿媽去睇3G電話大約30min
阿媽去咗T.ONE MOBLIC度睇
見到 LG ($1980)(GT505)& sony ericsson ($1580)(W595) [大家都係3G]
個sell屎話W595好
but我死都係話要LG
個sell屎最尾減咗$120賣咗比我地
我好開心
but我阿媽話太貴so我要貼返$200比佢T_T
但係我e家都係咗開心
我阿媽話原本要12月先買比我^.^






訪客留言 (返回 smartwilson 的日誌)


hollylam 於 2009-11-01 10:30 PM 發表:
快D黎同快D打bl0g=]
=
=]
=]
=]
=
]
=
]
=]
=
]
]==]=]
]
=
]
=
]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Money08 於 2009-11-01 03:17 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yiplam 於 2009-10-24 10:31 AM 發表:
你唔好攞部電話返學曬命
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔會ge
我星期五先攞
Posted at 2009-10-24 11:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hollylam 於 2009-10-20 09:24 PM 發表:
唔記得比CM你tim...
SoRrY`
CM FOR U`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smartwilson 於 2009-10-17 10:58 PM 發表:
哦THX
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



benny07 於 2009-10-17 10:47 PM 發表:
cm
sony d機好用d嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]