終於考完數學啦>.<,,ya 今次d數學好易啊^^~,,
不過都係唔識幾題/ .. \ ,,不過都覺得會合格^^~
今日都有英文oral.................一d都唔識啊>.<'',,對住個何博士!!!!!!!!!!!!!!!哈哈
等oral開始果陣比偉笑死,,條友次次係禮堂都冇位坐xd~呵
佢企係到個樣好好笑,好刺好怕羞咁^^~
聽日又要考試啦- - 真係好想快d考哂佢/ .. \
大家要努力溫書啊,,不過唔好溫書溫到好喎,,對身子不好的