唉.......真係好擔心威個手術啊~~真係好希望佢會冇事~
聽日我同fd拎野比佢^^~佢睇完可能會好happy^^~
聽日佢做完手術唔知佢隻手會點,,聽講話會比以前差~~
到時威真係唔好打籃球,,愈打愈傷,,到時我地唔好比威打\_/!
如果大家係祝福威既,,就留言啦/_\"