e排都好乖~成日都返學~需然唔係好聽書~仲日日都好似上art咁~but都好過冇返學呀!!
同學與同學之間發生左d問題呀!!攪到有d唔知點咁tim~希望大家都冇事啦~
amy & bonnie教我玩拼音sms呀!!玩到我個baby睇到傻左!!^^
好多科都要寫反思報告呀!!又要寫咁多字~想死囉!!!!!!!!放完christmas holidays好快又考試喇~死期到喇!!!!
就黎christmas喇喎~唔知大家會去邊到玩呢??
刊登時間︰2006-12-16 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]