話咁快就12月喇~真係快!!
1/12 IVE LWL open day~真係做死人!!勁累!!勁煩!!.......總之就勁啦!!
夜晚同老豆DINNIER~成兩個幾WEEK冇見喇~好開心~話咁快又12月喇~大個女喇~仲送左聖誕禮物比我TIM呀!!
刊登時間︰2006-12-04 01:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]