今日見到小方呀!!我覺我同小方都好有緣架喎∼久唔久就會見到一次!!仲每次都好近tim∼haha∼∼∼
大佬最近成日都返工∼返學(星期6都返埋)∼打波......唉∼∼∼∼∼∼∼∼每次到我見到你嘅時候∼你又好累∼好冇精神∼累到唔想講野∼好眼訓咁......我可以做d咩呀????
刊登時間︰2006-10-30 01:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]