| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 9 月 16 日 星期六 |
 | |
| 蔡依林 2006 唯舞獨尊世界巡迴演唱會 |
Tonight,我同馬騮阿四去左紅館睇Jolin~超正!!好好睇!!比我想像中好!!d衫都好靚~跳舞又超勁~~真係唯舞獨尊!!成個show都好好~~^^今次係第一次同馬騮阿四一齊去睇演唱會~好開心呀!!睇完出到去有d攤位賣相~有d賣jolin嘅飾物~勁好人!!逼死左先賣到條電話繩~不過都好開心~!!
|
|
刊登時間︰2006-09-17 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 138 | » | |