Happy Brithday
to Gary!!
今日一早去左狗展∼本來應承左靚靚∼會同埋佢去架∼但由於天雨關係∼所以冇同靚靚一齊去∼sorry呀∼靚!!有機會一定同你一齊去架!!^3^今次狗展一般啦∼冇我想像中咁好∼不過我都買左好多野呀!!^^靚靚都好like呀!!
小學畢左業都6年喇∼今次係第一次咁大班人約返出黎食飯∼雖然唔係我果班∼但見返面好多都唔應得喇∼大家都變左好多∼我地一路食食食食食∼一路傾傾傾傾傾∼又一路影影影影影∼好開心呀!!不過開心嘅時間一定係過得勁快∼我地又要散lu∼唔知幾時會再見呢?
  
|