一早幾條友去左唱kkkkkkkk∼∼∼∼∼∼好耐冇唱過喇∼∼^^好白痴but好開心呀!!
近照!!
<--傻!!<--好似個人呀!!(個樣勁白痴!!)
刊登時間︰2006-06-23 12:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]