蘆薈終於攞返佢d野喇!!還得神落喇!!小左d垃圾喇∼間屋即刻大左900呎!!勁呀!!
阿四買左好多野比我呀!!好開心呀!!每一樣都好實用!!好靚!!我好鍾意呀!!錫晒你呀!!^3^
靈芝我第一次冇著衫同人玩web cam咋!!我咁寶貴嘅第一次就咁就比左你喇!!^^
刊登時間︰2006-06-06 05:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]