阿四佢今日勁唔得閒呀∼又要返學∼放學又要出去比賽∼比完賽返home沖個涼食個飯∼又要返工∼仲要通頂tim∼佢真係當左自己係superman∼
我今日就好得閒咁∼0係home汁下野∼打下機∼玩下電腦∼洗下衫∼睇下電視∼傾下電話∼同daddy食下飯∼放下狗.......好充實!!但唔知點解唔識眼訓∼所以到以家都仲打緊日記∼仲有半個鐘到∼阿四就放工lu∼好掛住佢呀!!唔知佢有冇掛住我呢??
突然覺得好似好耐都冇見過d8婆咁∼真係有d掛住你地呀∼唔知你地做緊咩呢??
刊登時間︰2006-05-25 06:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]