母親節係每一個做左人阿媽嘅都會開心嘅一日!!因為大部份仔女都會0係呢日送下花∼送下禮物∼食下飯咁∼應該會好開心∼我記得我細個果陣∼每年嘅母親節我都會同我媽咪一齊過∼我同其他人一樣∼都係送下花∼送下禮物∼食下飯咁∼最記得係自己親手摺花送比佢∼佢收到果陣果個開心樣∼我到今日都仲記得!!當時嘅媽咪好鍚我∼我地一齊住∼一齊生活∼我真係覺得好開心!!但我覺得近幾年嘅母親節∼對我黎講係無親節!!今晚要出去同阿婆食飯∼其實我唔想出街∼出到去見到人地個個都同個阿媽一齊∼好開心∼好溫馨∼愈係見到人地咁樣∼我就愈唔開心∼我好想搵個地方收埋自己!!其實我都好想可以同我媽咪一齊過∼但唔知點解今日打電話比佢成日都冇開∼我又唔可以SEND MGS比佢∼唔係一陣又話我唔識講∼SEND D字比佢做咩∼搵個人教下我可以點呀??放狗果陣∼叮噹個阿媽問我∼今日同媽咪去左邊到慶祝?我一聽到呢條問題∼我當時心裡面諗∼攞景??贈慶??
每一個人都會有脆弱嘅時候∼0係呢D時候朋友係最重要架!!冇人理呢種感覺真係唔好受∼!!今日我睇到一個FD嘅BLOG∼佢有左5月身孕∼佢決定自己做一個單親媽咪∼撫養BB成人∼我覺得佢好有勇氣∼表面只係睇到佢勇敢嘅一面∼0係佢脆弱果陣又有邊個知呢??
媽咪母親節快樂!!送比你架-->

|