~豆雞雞的無聊日記~
我開呢個日記板~其實係想記吓自己平時嘅野~遲d可以攞返出黎比自回憶吓~~我好歡迎大家一齊分享我嘅開心同唔開心~~
∼大家記得留言比我呀∼
 
 
 
snoopysuki

暱稱: 豆雞雞∼∼
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


RSS Feed
2006 年 5 月 15 日  星期一 晴天
無親節!! 鬱悶

母親節係每一個做左人阿媽嘅都會開心嘅一日!!因為大部份仔女都會0係呢日送下花∼送下禮物∼食下飯咁∼應該會好開心∼我記得我細個果陣∼每年嘅母親節我都會同我媽咪一齊過∼我同其他人一樣∼都係送下花∼送下禮物∼食下飯咁∼最記得係自己親手摺花送比佢∼佢收到果陣果個開心樣∼我到今日都仲記得!!當時嘅媽咪好鍚我∼我地一齊住∼一齊生活∼我真係覺得好開心!!但我覺得近幾年嘅母親節∼對我黎講係無親節!!今晚要出去同阿婆食飯∼其實我唔想出街∼出到去見到人地個個都同個阿媽一齊∼好開心∼好溫馨∼愈係見到人地咁樣∼我就愈唔開心∼我好想搵個地方收埋自己!!其實我都好想可以同我媽咪一齊過∼但唔知點解今日打電話比佢成日都冇開∼我又唔可以SEND MGS比佢∼唔係一陣又話我唔識講∼SEND D字比佢做咩∼搵個人教下我可以點呀??放狗果陣∼叮噹個阿媽問我∼今日同媽咪去左邊到慶祝?我一聽到呢條問題∼我當時心裡面諗∼攞景??贈慶??

每一個人都會有脆弱嘅時候∼0係呢D時候朋友係最重要架!!冇人理呢種感覺真係唔好受∼!!今日我睇到一個FD嘅BLOG∼佢有左5月身孕∼佢決定自己做一個單親媽咪∼撫養BB成人∼我覺得佢好有勇氣∼表面只係睇到佢勇敢嘅一面∼0係佢脆弱果陣又有邊個知呢??

媽咪母親節快樂!!送比你架-->

刊登時間︰2006-05-15 04:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

         

メロメロパーク