琴晚with蕊花係樓下坐大家都傾左好多野∼有開心∼有唔開心∼蕊∼點都好啦∼有好多野都估唔到會係咁∼但始終都過左喇∼幾唔低∼幾唔開心都好啦∼只要而家開心咪得囉∼希望你永遠幸福啦!!(我等住飲你果餐架!!)
今日起身去左ty城∼食完野去左睇小方&二奶茶∼勁影相!!小方好型仔∼又大隻∼(正!!! )佢走之前仲望住我∼比我影佢相tim∼( 好開心呀!!)二奶茶真人都幾靚呀!!
阿四又tonight要返工∼又掉低我!!
刊登時間︰2006-04-22 05:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]