又有一排冇打日記tim∼^^最近都係咁啦∼
23/3Christine Happy Birthday!!
24/3碧碧去完日本lu∼買左好多手信比我地呀∼好靚呀!!我好like呀!!多謝晒∼
25/3同靈芝去左唱k之後行街∼呢幾日比人激一激∼so好衝動咁釘左ear門∼不過都ok滿意啦!!
27/3有相睇喇∼d相照得好靚呀∼........xxyxxyxxyxxyxxyxxyxxyxxyxxyxxyxxy......比人呃左$1200∼唉!!!不過都抵嘅!!^^

唔知大家覺得好唔好睇呢??
不防比d意見我呀!!
|