haa∼∼∼又有幾日冇打過日記喇!!最近都有好多開心嘅野∼
我記得2/3果晚我地一大班人上左家倩屋企打邊&打雀∼慶祝碧碧brithday∼haa∼∼估唔到佢會帶埋佢個好朋友黎喎!!哈哈∼∼不過佢地好快就走lu∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼打打打打打打打打∼∼∼∼∼食食食食食食食食∼∼∼∼∼∼∼∼又打打打打打打打打∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼我地8點幾先走∼∼∼好累呀!!返到home就訓訓訓訓訓訓訓訓訓!!!!!
5/3就同靈芝&阿傻去到個狗展∼hee!!阿傻好細膽呀!!佢好驚呀∼攪到我同靈芝又要抱又要拖咁∼比佢玩死∼靈芝仲話發誓以後冇咩野都唔會帶阿傻出街呀!!去完狗展之後去左許留山∼我個咀生野呀!!所以我去到飲左杯涼茶仲食左個龜 苓 膏∼d藥味勁到呀!!正到呢∼∼之後去左砲台搵亨∼試下佢d機∼按下對腳∼舒服到死左∼真係有d衝動想買一部!!玩左一陣就去左cwb同馬騮阿四&佢家姐行街∼行下食下咁∼搭mtr go home∼當架車去到奧運果陣∼事情就發生喇∼我隻手扼跌左落條“喇”到呀!!............要第日先攞得返∼∼唉∼∼∼∼∼∼∼
今日去左奧運攞返隻手扼∼之後帶左個女去沖涼剪毛∼笑爆咀呀!!
|