| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 30 日 星期一 |
 | |
年初二!!  |
今日係大年初二∼我訓到十二點幾比馬騮阿四嘈醒叫我去飲茶∼我第來都落左街架喇∼但我想買d野比佢屋企人.......我問佢買咩∼佢又話唔知∼.........我都唔知做咩∼我最近成日發馬騮阿四脾氣∼唉∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼之後我冇去到飲茶∼返左home∼之後4點幾出門口∼去左阿ma到食飯∼跟住就返左青衣同靚女落街∼之後就打麻雀............
|
|
刊登時間︰2006-01-31 12:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 138 | » | |