
又到左一年一度嘅聖誕節喇∼唔知大家要左邊到,同d咩人一齊過呢??
我今日就訓到3點起身∼跟住同馬騮阿四一齊去左食下午茶當早餐∼hee∼食完野又去左美國玩∼haa∼好開心呀!!之後就同his father一齊去接his mother收工,我到一齊去百佳上貨,嘩∼∼∼買左差唔多六百蚊野呀∼真係豪氣!!跟住返左佢home食飯,食完飯睇下電視,咁就返屋企放阿靚∼點知阿靚送左一大堆聖誕禮物比我∼佢又屙又嘔∼唉∼∼∼想做死人咩∼人地放緊假架ma∼又要做餐死!!做完一倫同阿靚沖完涼就同佢落街喇∼落完街返黎咁就兩點喇!!
|