今日係我放假嘅第二日∼一起身就2點幾lu∼去左青衣城食野跟住又去左美國玩∼hee∼∼
夜晚去左mama到食飯∼mama就黎做手術喇∼佢好緊張呀!!我都開始好擔心喇!!
我隻錶整返好喇∼好開心呀!!
刊登時間︰2005-12-24 02:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]