今朝一早返學溫∼痾佬∼份野我睇都未睇過呀∼好緊張呀∼不過我都係冇咩野講果d黎架喇∼唉∼∼∼∼∼∼∼∼∼但kinki遲到呀∼好彩時間0岩0岩好∼趕到!!開始之後都係佢地講先∼我都係講d好簡單嘅野∼仲要係佢地問我,我先有野講果隻∼∼去到47秒果陣miss竟然禁停個計時器,講左一連串英文,好彩我都識聽∼佢逼我講總結,仲比左一分鐘我慢慢講∼唉∼∼∼∼∼∼攪到我幾驚呀!!!好在有kinki&lok幫我咋!!佢地係咁提我,我先講到咋!!最後我都pass左∼!!好happy!!
到左夜晚12點幾∼我溫緊書果陣老鼠打比我∼叫我去打波∼好耐冇同佢地打喇!!so即刻話去!!換件衫就落左街搵老鼠&蕊.......打下波.....傾下計......咁就3點lu∼返home教教豬lu∼
|