今日訓到0100起身∼之後同馬騮阿四&his mother去左食野∼跟住就返左home∼today約左芝∼碧∼薈去唱k!!so我換件衫就出去lu∼之後約芝芝一齊搭車∼mk實在太多neway喇!!我地一人去左一間都唔知想點∼好辛苦先約得返一齊∼哈哈∼好攪笑呀!!唱到8點∼我地去左影相相∼怪怪的∼之後就行街∼hehe∼我買左件衫衫呀!!行行下阿薈姐話要走喇喎!!!
真係火都黎埋∼次次都係咁∼上次靈芝bd又係咁,今次又係咁∼都冇幾可約得齊架啦∼係咪真係咁緊要呀??條頸又唔知做咩喎∼唔係想話比我聽你撞親呀??問你條頸做咩又唔講,同d咩人一齊又唔講,問你咩都唔講......呢d咪fd囉!!佢走左之後我同碧&芝去左食野∼之後又影相∼哈哈∼好得意呀!!跟住就返屋企lu∼∼
|