~豆雞雞的無聊日記~
我開呢個日記板~其實係想記吓自己平時嘅野~遲d可以攞返出黎比自回憶吓~~我好歡迎大家一齊分享我嘅開心同唔開心~~
∼大家記得留言比我呀∼
 
 
 
snoopysuki

暱稱: 豆雞雞∼∼
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


RSS Feed
2005 年 11 月 12 日  星期六 晴天
唉∼∼∼很唉!!

唉∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼今日真係很唉!!

今朝一早唔知做咩∼最憎比野嘈醒∼∼∼不幸永遠跟隨我∼唔知隔離做咩∼一早就轉野∼∼唉∼∼∼∼∼∼∼∼∼鬼唔望轉死佢呀!!跟住同靈芝出左去睇波∼唉∼∼∼∼∼∼輸左∼但估唔到囉∼∼我諗住佢地會win架...but∼∼∼仲要打得好樣衰,都唔知佢地做咩∼琴日都仲好地地∼今日好似食左屎咁∼如果佢地今日可以打返琴日既水準就唔洗輸啦∼輸都唔緊要.....仲要發晦氣∼∼∼∼∼∼唉∼∼∼一句說話,就攪到小b喊晒喇∼唉!!!真係好離譜!!我聽到都想喊呀!!!小b鬧左一陣就走左lu∼同佢地傾多一陣我都走左lu∼∼走左之後我打tel比小B...........點知佢竟然cut我線∼∼∼ 關我咩事呀!!勁無奈囉!!唔理佢喇!!∼∼之後同靈芝去左食野∼∼行左陣∼∼哈哈∼佢終於忍唔住買左條‘呢排’∼∼唉∼∼∼∼攪到我都好想買tim∼∼很唉呀!!行多陣就散lu∼之後返屋企∼諗住訓下∼but∼一訓就有電話打黎∼唉∼∼∼∼∼∼∼唔訓喇!!很唉呀!!!

刊登時間︰2005-11-12 07:44 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

         

メロメロパーク