唉∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼今日真係很唉!!

今朝一早唔知做咩∼最憎比野嘈醒∼∼∼不幸永遠跟隨我∼唔知隔離做咩∼一早就轉野∼∼唉∼∼∼∼∼∼∼∼∼鬼唔望轉死佢呀!!跟住同靈芝出左去睇波∼唉∼∼∼∼∼∼輸左∼但估唔到囉∼∼我諗住佢地會win架...but∼∼∼仲要打得好樣衰,都唔知佢地做咩∼琴日都仲好地地∼今日好似食左屎咁∼如果佢地今日可以打返琴日既水準就唔洗輸啦∼輸都唔緊要.....仲要發晦氣∼∼∼∼∼∼唉∼∼∼一句說話,就攪到小b喊晒喇∼唉!!!真係好離譜!!我聽到都想喊呀!!!小b鬧左一陣就走左lu∼同佢地傾多一陣我都走左lu∼∼走左之後我打tel比小B...........點知佢竟然cut我線∼∼∼
關我咩事呀!!勁無奈囉!!唔理佢喇!!∼∼之後同靈芝去左食野∼∼行左陣∼∼哈哈∼佢終於忍唔住買左條‘呢排’∼∼唉∼∼∼∼攪到我都好想買tim∼∼很唉呀!!行多陣就散lu∼之後返屋企∼諗住訓下∼but∼一訓就有電話打黎∼唉∼∼∼∼∼∼∼唔訓喇!!很唉呀!!!
|