今日返學∼跟住放學∼之後返青衣打波波∼好開心呀∼可以ANGEI一齊返去打∼好耐冇見喇∼打到6點跟住就返屋企LU∼之後馬騮阿四又去左打波∼佢打完就返左黎搵我∼之後我地一齊去同靚靚落街∼我d病病好勁呀∼好辛苦呀!!食左藥跟住就訓lu∼
刊登時間︰2005-11-16 11:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]