今朝一早言學校考英文.....唉∼∼∼∼我都有溫過架∼∼但.....唔好提喇∼∼∼
考完去左美國換野∼哈哈有貨喇∼之後撞到阿lok,ka hin,當佬同佢地一齊玩左一陣就走lu∼原本諗住出mk搵老鼠架∼但佢唔知係咪未起身呢??冇人聽電話.....之後我就返左青衣喇∼約左馬騮阿四0係青衣城食野∼竟然比我地撞到miss帶隊唱歌喎!!我一睇到仲0係2樓大叫csj支持tim呀∼之後行下買下就返屋企lu∼琴晚玩得太夜喇∼今朝又早起身∼so我就訓左lu∼起身就出左葵芳,原本諗住同靈芝&俊俊打邊爐∼∼but周圍都好多人∼so我地就去左食煲仔飯喇∼好耐冇食過喇∼之後就去左許留山食糖水,唔知做咩∼我地三個都係食多芒小丸子∼哈哈∼好好食呀!!之後返左靈芝home.....係咁影相∼hee∼∼好攪笑呀∼跟住就整左個咁嘅野喇!!
勁呀!!!
|