~豆雞雞的無聊日記~
我開呢個日記板~其實係想記吓自己平時嘅野~遲d可以攞返出黎比自回憶吓~~我好歡迎大家一齊分享我嘅開心同唔開心~~
∼大家記得留言比我呀∼
 
 
 
snoopysuki

暱稱: 豆雞雞∼∼
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


RSS Feed
2006 年 1 月 14 日  星期六 晴天
十八大壽!!

又到左一年一度嘅生日喇∼!!十八歲喇!!不過今年真係有開心有唔開心!!

開心就係一早起身同馬騮阿四去左Ocean Park!!我咁大個女第一次生日去Ocean Park仲要係兩個人去咋!!  

好得意呀!!!                                                                                  

我地玩到6點幾就要走lu∼趕住去新浦崗食壽司∼(haa∼我的最愛!!)食完之後就去左旺角行左一陣∼之後就去左搵老鼠佢地lu∼上到老鼠鋪頭冇野做∼阿欣&汶仔都0係到∼之後睇下相∼等埋阿蕊就走lu∼我地去左一間叫水瓶座嘅cafe∼果到都好靚∼但d野食就差左d喇∼angle&carly特然間黎左∼佢地仲拎住個蛋糕,個蛋糕雖然係砌出黎∼但係都好靚呀!!我都係第一次食d砌出黎嘅BD cake咋∼佢地仲0係11:55出現∼我仲以為今年冇蛋糕食tim呀!!(佢地係第一年同我慶祝生日咋!!)我地影下∼∼食下∼∼傾下∼∼咁就2點幾lu∼之後我地一齊搭車返青衣lu∼

今日真係幾開心∼有好多個第一次∼收到好多生日快樂嘅messages&電話∼真係好多謝你地咁多位呀!!係時候公報最準時果個喇......登登登登∼∼佢就係 喇∼佢係0係00:00打電話黎架!!多謝晒!!

唔開心∼就係我今年係第一年冇同屋企人一齊過生日!!仲有就係一d比較重要嘅fd&同學我都冇見過∼真係有d失望!!

刊登時間︰2006-01-17 01:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

         

メロメロパーク