又到左一年一度嘅生日喇∼!!十八歲喇!!不過今年真係有開心有唔開心!!
開心就係一早起身同馬騮阿四去左Ocean Park!!我咁大個女第一次生日去Ocean Park仲要係兩個人去咋!!
好得意呀!!!

我地玩到6點幾就要走lu∼趕住去新浦崗食壽司∼(haa∼我的最愛!!)食完之後就去左旺角行左一陣∼之後就去左搵老鼠佢地lu∼上到老鼠鋪頭冇野做∼阿欣&汶仔都0係到∼之後睇下相∼等埋阿蕊就走lu∼我地去左一間叫水瓶座嘅cafe∼果到都好靚∼但d野食就差左d喇∼angle&carly特然間黎左∼佢地仲拎住個蛋糕,個蛋糕雖然係砌出黎∼但係都好靚呀!!我都係第一次食d砌出黎嘅BD cake咋∼佢地仲0係11:55出現∼我仲以為今年冇蛋糕食tim呀!!(佢地係第一年同我慶祝生日咋!!)我地影下∼∼食下∼∼傾下∼∼咁就2點幾lu∼之後我地一齊搭車返青衣lu∼
今日真係幾開心∼有好多個第一次∼收到好多生日快樂嘅messages&電話∼真係好多謝你地咁多位呀!!係時候公報最準時果個喇......登登登登∼∼佢就係
喇∼佢係0係00:00打電話黎架!!多謝晒!!
唔開心∼就係我今年係第一年冇同屋企人一齊過生日!!仲有就係一d比較重要嘅fd&同學我都冇見過∼真係有d失望!!
|