我今日開始放假lu∼∼haa∼好開心呀!!今日去左太古城行街,又去左美國玩∼好開心呀!!太古城好靚呀!!
刊登時間︰2005-12-24 02:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]