~豆雞雞的無聊日記~
我開呢個日記板~其實係想記吓自己平時嘅野~遲d可以攞返出黎比自回憶吓~~我好歡迎大家一齊分享我嘅開心同唔開心~~
∼大家記得留言比我呀∼
 
 
 
snoopysuki

暱稱: 豆雞雞∼∼
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


RSS Feed
2005 年 12 月 24 日  星期六 晴天
平安夜!! 開心

今日訓到一點幾就起身lu∼起左身冇咩野做∼就同馬騮阿四去左青衣城∼諗住今晚睇戲,so去左青衣UA睇下,嘩∼∼∼好多人呀!!好多戲都爆晒埸∼之後我地揀左四眼雞丁∼排左差唔多半個鐘先買到咋!!之後去左買聖誕禮物∼買左一份比我表妹,一份比his mother(因為佢送左一份比我),一份比his father,一份比is sister(因為佢平時成日買野比我),一份比his bother(我唔想架,係馬騮阿四話個個都有佢冇好慘架),一份比我細佬,仲有一份比靈芝(因為佢買左一份同我交換)唉∼∼∼∼買禮物都買窮我喇!!跟住我地又去左美國玩∼haa∼玩完就同his mother食T∼食完就買花紙,跟住就返左屋企包禮物∼包完就去左睇戲lu∼呢套戲都幾得意∼但我覺得好似0係每套戲都抄d咁∼hee∼睇完就返屋企放靚靚∼之後去左馬騮阿四屋企派禮物∼之後落左長發食野∼跟住就返屋企lu∼

刊登時間︰2005-12-26 02:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

         

メロメロパーク