| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 29 日 星期日 |
 | |
年初一!!  |
今日係大年初一∼我訓到三點先起身∼非常滿足∼起身之後換左一身新衫就出左阿ma到食飯∼食完就打麻雀∼haa∼win左60幾蚊∼好開心呀!!之後就各散lu∼我就同細佬一齊走∼之後行左一陣佢就約左人∼我就返home lu∼返到屋企得我自己一個∼同靈芝傾左陣電話∼我0係屋企冇咩野做∼係咁食食食∼食埋晒d零食∼11點幾馬騮阿四先返黎∼又話早d返黎陪我...............我都係第一次大年初一晚自己0係屋企∼冇人理我咋∼不過果種感覺真係好難受∼好唔開心!!
|
|
刊登時間︰2006-01-30 12:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 138 | » | |