今日係年廿狗∼聽日就係年初一∼狗年喇∼∼阿靚旺晒!!
今日訓到三點幾∼起身又汁野∼跟住就去左阿ma到食團年飯∼食飽飽之後打麻雀∼兩母女殺死兩父女∼傷亡慘重!!打完四圈之後返青衣lu∼我去左同靚靚落街∼之後同靚靚沖涼∼坐左一陣就返屋企lu∼返到屋企∼daddy仲未走呀∼haa∼當然係拜返個年先啦∼^^有利是收∼hee∼
靚靚新床∼好靚呀!!
刊登時間︰2006-01-29 02:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]