唉!!!!日記又做左事記tim∼
最近都係咁啦∼不過我同阿四一齊買左本日記∼一人一本∼每人每日都要寫d野∼hee∼都幾好呀∼希望大家可以更加了解大家∼
my home多左一個新成員呀∼佢係一隻兔仔∼佢係細佬執返黎架∼佢都幾得意呀!!我地幫佢改左個名叫熊猫∼因為佢隻眼d毛係黑色架∼
歡迎你呀∼熊猫!!
刊登時間︰2006-04-11 03:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]