一起身1點幾∼之後同阿四去左飲茶∼有一碟叫“這不是春卷”∼hee∼飲完荼行左一陣∼買左件衫&裙∼仲有一對鞋∼好開心呀!!!!之後返左home∼擺低d野∼又出去lu∼上婆婆home食飯∼hee∼我表哥要做老襯lu∼食完飯∼金礦就車左我&細佬返home∼之後睇左陣tv就同靚靚去街lu∼見到d恐嚇野∼唔講係咩啦∼諗起都驚...........之後返到home∼阿吉打電話黎∼問我打唔打雀∼諗左一陣∼又癟咩野做咁咪打囉∼點知打完四圈又唔係好夠咁∼所以又打多四圈∼打完都7點lu∼原本都冇諗過要通頂嘅∼
刊登時間︰2006-03-20 04:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]