25/4北上∼今次返去係為左我個大表哥結婚!!成個老襯∼從此被困∼
返到去悶死左囉!!人d人又唔係好熟喎!!一返到去就食飯∼佢地一路講客家話∼你講慢d都或者識聽呀∼但你地咁快∼點跟呀??所以攪我同細佬成晚都好小講野∼悶死左囉!!又訓唔著∼又掛住我home果個女∼又掛住我個阿四∼之後咪起身睇tv∼好彩有波睇咋!!維拉利爾對 阿仙奴∼哈哈∼∼呢埸波需然0比0∼但都好好睇呀!!26/3一早就嘈嘈嘈嘈嘈∼∼∼想訓都冇得訓∼所以起身∼起身冇耐又話食飯∼食飽又想訓∼訓左唔夠半個鐘又比人叫起身∼都唔知起身做咩∼咪又係得個悶字!!之後夜晚食完飯就返hk lu∼
|