最近我0係青衣組左一隊放狗團∼成員包括:狗傻主人傻嘅奇奇!!離群嘅叮噹!!好高好香嘅lucky!!個身好長嘅冬冬!!好似女仔嘅coffee!!一家大細嘅阿B同埋肥B!!大家約埋一齊放狗好開心架∼D狗狗又可以一齊玩∼一班主人事無大小咩都會講∼好開心架!!
上星期唔知邊日比MEI呃左!!ANNA同佢講會見左JOEY佢就傻左咁仆到去∼佢連去邊到做乜野都唔知就叫左我倆阿四去∼唉!!點知去到又要曬又要行∼比佢玩死∼不過我地都可以影到JOEY相∼都好過冇!!
前晚同ANNA,MEI,水水,阿四,佳佳食飯∼好開心呀!!大家好耐都無一齊食飯喇!!呢種FEEL好親切呀!!佳佳剪左個千嬅頭∼幾好睇呀∼不過又有D唔知點咁∼水水唔同左∼由其係衣著方面∼拍左拖果然唔同D∼有進步!!
唔記得邊日∼我整左D比狗狗食嘅蛋糕∼預左狗團嘅狗一人一件∼仲比左一件阿傻(可惜佢唔識欣賞)∼雪橇靚靚食得最多^^其他狗都有食∼好有成功感呀!!
|